آخرین اخبار
فرایند جذب ۳۰۰ فارغ‌التحصیل گروه «الف» دانشکده نفت در مجتمع گاز پارس جنوبی
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اینکه برای توسعه و رشد اقتصادی باید بیشتر از نیروی انسانی متخصص و ماهر بهره گرفت بیان کرد: در سال جاری فرآیند جذب و استخدام 300 نفر نیروی جدید از فارغ التحصیلان گروه الف دانشکده نفت در مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ورابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در این باره گفت: فرآیند جذب و استخدام بیش از ۳۰۰ نفر نیروی جدید از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشکده نفت با موفقیت انجام شده و ان‌شاءالله تا دو ماه باقیمانده تا پایان امسال آغاز به‌کار خواهند کرد.

وی در ادامه عنوان داشت: امیدواریم با برنامه ریزی دقیق در بهار ۱۴۰۲ با همت و تلاش مسئولان وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران آزمون سراسری استخدام در بزرگترین مجتمع گازی کشور داشته باشیم.

باهوش تصریح کرد: خوشبختانه در جهت تحقق اهداف متعال مجتمع و تولید، مجوزهایی هم گرفتیم تا بتوانیم تعدادی از نیروهای توانمند پیمانکاری در حوزه‌های مختلف تعمیرات، بهره‌برداری، اچ‌اس‌ئی و بازرسی فنی را برای مجتمع جذب کنیم و از خدمات این نیروها بهره ببریم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه با اشاره به صیانت از سرمایه ارزشمند و والای انسانی در مجتمع تصریح کرد: با برنامه ریزی منظم و شایسته باید به سمت آموزش‌ها و فناوری‌های نو حرکت کنیم و با صرف هزینه، سلامت و افزایش بهره‌وری دارایی‌های انسانی و فیزیکی مجموعه را ارتقاء ببخشیم.

شناسه خبر : 5487
تاریخ : 1401/11/6 17:01:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/nbSvOT
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی #احمدباهوش #دانشکده نفت #شرکت ملی گاز ایران #نشریه دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.