گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢فرصتی ویژه برای ترخیص خودرو‌های توقیفی در استان بوشهر
رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: کسانی که خدروی آن‌ها در سال ۱۳۹۹ و قبل از آن توقیف شده است، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ برای ترخیص خودرو اقدام کنند.

سرهنگ جابر پاپری رئیس پلیس راهور استان بوشهر بیان کرد: هم استانی‌هایی که خودروی آن‌ها در سال ۱۳۹۹ و قبل از آن توقیف شده است، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و یا یگان توقیف کننده و با حضور مالک و یا متصرف قانونی و همراه داشتن مدارک مالکیت از جمله سند مالکیت، کارت ماشین، ارائه قبض پارکینگ در صورتی که هنگام توقیف تحویل مالک یا متصرف شده باشد. خودروی خود را ترخیص کنند.

او افزود: برابر دستورالعمل ابلاغی خودرو‌هایی که بیمه نامه شخص ثالث و همچنین گواهینامه رانندگی ندارند می‌توانند با سپردن تعهد نامه مبنی بر استفاده نکردن  تا زمان اخذ بیمه و با معرفی فرد دارای گواهینامه رانندگی مجاز، برای ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند
رئیس پلیس راهور استان بوشهر با اشاره به طرح تقسیط جریمه‌های خودرو‌های رسوبی عنوان کرد:مالکان خودرو‌های رسوبی با جریمه‌های بالای ۳۰ میلیون ریال می‌توانند با مراجعه به پلیس راهور از طرح تقسط جریمه خودرو استفاده کنند.

شناسه خبر : 731
تاریخ : 1400/5/6 06:26:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/vukdkh
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.