آخرین اخبار
فرماندار دشتی: بخشداران، شهرداران و دهیاران در زمینه فرهنگ سازی عفاف و حجاب تلاش کنند
فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: دستگاه های اجرایی در زمینه فرهنگ سازی حجاب و عفاف اهتمام ورزند.

علی بحرانی  در نشست مسئولان شهرستان دشتی با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار داشت: این اقدام نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار دشتی همچنین با تاکید بر اهمیت حجاب و عفاف در جامعه تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی ملزم به همکاری با فراجا در زمینه اجرای قانون عفاف و حجاب هستند.

وی تاکید کرد: بخشداران، شهرداران و دهیاران در زمینه فرهنگ سازی عفاف و حجاب تلاش کنند.

وی افزود: شهرستان دشتی هویت اصیل خود را حفظ کرده و پایداری مردم در زمینه فرهنگی ستودنی بوده است.

وی با اشاره به اینکه سمت‌ها و پست‌هایی که در اختیار ماست ودیعه الهی و خون‌بهای شهدای والامقام است افزود: همه ما مدیران باید اولین مطالبه گر حق مردم و حساس به حفظ بیت المال، سرمایه‌های طبیعی و انفال باشیم چرا که در برابر آیندگان مسئولیم.

بحرانی با اشاره به اینکه برخی اراضی در نقاط مختلف شهرستان به کسانی واگذار شده که در شهرستان یا حتی استان حضور ندارند گفت: دستگاه‌های ذیربط موظفند نسبت به برگرداندن اراضی بیت المال اقدام کنند و بویژه در شهرک صنعتی این اراضی در اختیار متقاضیان اصلی و سرمایه گذاران قرار گیرد.

وی گفت: در مساله آب با تنش آبی مواجهیم که باید در زمینه گسترش فرهنگ صرفه جویی اقدام شود و منابع آب و آبفا چاه‌های بیشتری را وارد مدار کنند.

فرماندار دشتی تاکید کرد: مدیران ارتباط خود با مردم را در نقاط مختلف شهرستان افزایش دهند و در بین آنان حضور یافته و در جهت بیان دستاوردها و رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

 
شناسه خبر : 14850
تاریخ : 1403/1/26 11:00:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/W5wf3s
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #علی بحرانی #فرماندار دشتی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.