گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
فرماندار عسلویه: فلرها برای مردم عسلویه غیرقابل تحمل هستند
فرماندار عسلویه گفت: فلرها منشأ آلایندگی و برای مردم غیرقابل تحمل هستند که باید در سطح ملی برای رفع این مشکل تلاش شود.

سید علی هاشمی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به درآمد سازمان تأمین اجتماعی در منطقه و وجود بیمه گذاران زیادی که وجود دارد این بیمارستان می‌تواند خیلی بهتر از این عمل بکند و متأسفانه عملکردشان رضایت بخش نیست.

فرماندار عسلویه افزود: برای احداث بخش دیالیز در بیمارستان تأمین اجتماعی پنج ماه ما را معطل کردند و آخر کار هیچ نتیجه‌ای هم نداشتند، از محل اعتبارات شورای راهبری دو میلیارد برای خرید دستگاه دیالیز جهت بیمارستان شهید سلیمانی اختصاص داده شده است و این در حالی است که خود بهداری نیروی دریایی ٢٣ میلیارد جهت ساخت CCU و ICU، مامو گرافی و خرید دستگاه دیالیز اختصاص داده است که در آینده نزدیک انجام خواهد شد در شهرستان عسلویه ١٨ بیمار دیالیزی وجود دارد.

احداث آب شیرین کن در عسلویه

وی پیرامون احداث آب شیرین کن در عسلویه گفت: مجوزهای اولیه و زمین آبشیرین کن هشت هزار و ۵٠٠ مترمکعبی عسلویه تهیه شده است.

وی تصریح کرد: درباره مشکلات آب شهرستان با استاندار رایزنی کرده‌ام و موضوع در کمیسیون ماده یازده در حال رسیدگی است و با اخذ مجوز نهایی در آینده نزدیک کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار عسلویه تصریح کرد: در روستای اخند هم هزار و ۵٠٠ مترمکعب آب از طریق آب شیرین کن بخش خصوصی به شبکه تزریق خواهد شد در آینده یک مخزن پنج هزار مترمکعبی هم به ظرفیت آب شهرستان جهت روستاهای پایین خط افزوده خواهد شد که امیدواریم با این اقدامات مشکل آب شهرستان حل شود.

وی گفت: متأسفانه شهروندان در مصرف آب صرفه جویی نمی‌کنند و آب بها هم پرداخت نمی‌کنند که این از نظر شرعی مشکل دارد و باید در این زمینه تجدید نظر کنند.

فرماندار عسلویه یادآور شد: در پنج ماه گذشته بیش از یکصد نفر از جوانان شهرستان عسلویه در شرکت‌های منطقه مشغول به کار شدند

وی بیان کرد: از اول فروردین امسال تا هفته گذشته ١٠٧ نفر از جوانان شهرستان عسلویه جذب شرکت‌های مستقر در منطقه شدند که لیست آنها موجود است و به معاون سیاسی گفته‌ام این لیست را مورد راست آزمایی قرار دهند و بررسی کنند که آیا همه این جوانان مشغول به کار شده‌اند.

شناسه خبر : 2870
تاریخ : 1401/5/27 07:42:04
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/kimP66
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فرماندار عسلویه #فلرها #عسلویه

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.