آخرین اخبار
فرماندار: ورزشگاه تخصصی کارگران تنگستان هفته آینده به بهره برداری می رسد
فرماندار تنگستان گفت: در هفته کار و کارگر سال جاری، ورزشگاه کارگران شهر اهرم افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد لطفی عصر یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری هفته کار و کارگر در تنگستان با اشاره به اینکه در آستانه هفته کار و کارگر قرار داریم اظهار داشت: هفته کار فرصت مناسبی است تا از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند جامعه کارگری که از اقشار بسیار زحمت کش در زمینه‌های متفاوت در جامعه هستند تجلیل شود.

وی تصریح کرد: کارگران در حوزه‌ های متفاوت عمر پر برکت انقلاب اسلامی نقش بسیار مؤثری داشته اند و در دوران دفاع مقدس نیز جمع کثیری از کارگران در پشتیبانی از انقلاب و آرمان‌ های انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه جامعه کارگری در توسعه، بالندگی و پیشرفت نقش اساسی دارند اضافه کرد: در شهرستان ۱۳ کارگر در پشتیبانی از انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

فعالیت ۷۰۰۰ کارگر در تنگستان

وی یاد آور شد: کار و کارگر در بخش توسعه، پیشرفت و بالندگی خط مقدم جبهه کاری ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تا به امروز بودند و زحمات این عزیزان باعث خیلی از توفیقاتی و توسعه‌هایی است که در حوزه‌های متفاوت که در کشور اتفاق افتاده است.

لطفی با اشاره به اینکه بیش از هفت هزار کارگر در سطح شهرستان مشغول تلاش هستند خاطرنشان کرد: در هفته کار و کارگر سال جاری ورزشگاه کارگران شهر اهرم افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌ گیرد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های شاخصی که باید در هفته کار و کارگر انجام شود بحث واگذاری زمین به کارگران فاقد مسکن در تنگستان است که باید شناسایی و به آنها واگذار شود.

لطفی اضافه کرد: خانواده‌ های کارگرانی که دارای فرزند سوم و چهارم شدند در هفته کار و کارگر مشخص و زمین به آنها طی مراسمی در تنگستان واگذار می شود

شناسه خبر : 14970
تاریخ : 1403/2/3 12:33:59
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/mINzKi
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فرماندار #ورزشگاه تخصصی #تنگستان #بهره برداری #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.