آخرین اخبار
فعالیت ۳۳۵۰ نفر نیروی قرارداد مدت معین در دستگاه های اجرایی استان
دکتر علی درویشی )رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان( : با توجه به آمار دریافتی از ۶۲ دستگاه اجرایی استان تعداد ۳۳۵۰ نفر نیروی دارای قرارداد مدت معین در دستگاه های اجرایی مشغول به خدمت بوده که حدود ۱۰ درصد کل کارکنان دستگاه های اجرایی استان  که ۳۲۷۳۳ نفر می باشند را شامل می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به بارگذاری اطلاعات نیروهای خود در سامانه پاکنا (پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری) اقدام نموده و در طول سال نسبت به ثبت و به روزرسانی احکام جدید اقدام نمایند.

آقای درویشی افزود: در اجرای قوانین و مقررات مصوب در نظام اداری نیروهای قراردادی می توانند عهده دار پست های مدیریتی اعم از مدیریت پایه و میانی در دستگاه اجرایی شوند، در همین راستا واحدهای استانی می توانند نسبت به معرفی افراد واجد شرایط احراز پست های مدیریتی به کانون ارزیابی شایستگی های عمومی مدیران اقدام نمایند.

علی درویشی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همچنین افزود: با توجه به استسفاریه مجلس شورای اسلامی و بند «و » ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه و بند «ذ» ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی هم اکنون این امکان فراهم شده است نیروهای قراردادی مشمول ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران پس از تکمیل مراحل قانونی از جمله گزینش و نیز رعایت شرایط احراز و ثبت اطلاعات در سامانه کارمند ایران به رسمی قطعی تغییر وضعیت  یابند. با توجه به آمار دریافتی از دستگاه های دارای اعتبارات هزینه ای استانی اطلاعات ۱۱۷ نفر از مشمولان استفاده از این ماده قانونی جهت ثبت در سامانه کارمند ایران توسط دستگاه های اجرایی استان در حال پردازش است.

رئیس سازمان  در پایان افزودند در حال حاضر سایر دارندگان رابطه استخدامی قرارداد مدت معین در صورت شرکت  و پذیرش در آزمون های استخدامی فراگیر که سالانه بر اساس مجوزهای صادره توسط سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار می گردد امکان تبدیل وضعیت استخدامی را  خواهند داشت.

شناسه خبر : 555
تاریخ : 1400/3/4 10:39:18
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/V0ivhn
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.