آخرین اخبار
💢قدر دانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم ازبرگزارکنندگان جشنهای غدیر
بسم الله الرحمن الرحیم

 الحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ المعصومین عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ.

مردم شریف شهرستان جم، درعیدغدیرامسال نیز، شور و شعور علوی را با شکوه هرچه تمام تر به نمایش گذاشتند،
جشنها وشادیهایی که سرور و شادمانی رابین همه مردم تقسیم کرد

اینجانب از همه تشکلهای میان تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی، از جمله هیئات مذهبی، کانون مداحان، کانونهای فرهنگی تبلیغی وموسسات وخانه های قرآن
 و همچنین از ستاد مردمی غدیر، روحانیت معظم، معلمین، و همه نهادها و ادارات،، شهرداران، شوراها، دهیاران، کسبه وبازاریان،جوانان و نوجوانان، مردان و زنان و پسران و دختران، خانواده ها و خیرین محترم و همه اقشارمختلف شهرستان که در برگزاری جشنهای غدیر، که همراه بود با توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی و با دقت درمراعات مسائل بهداشتی و شیوه نامه های مبارزه بابیماری کرونا، کمال تقدیر و سپاس خود را اعلام میدارم
و ازخداوند منان استجابت دعای همه این عزیزان بخصوص تعجیل در فرج امام زمان(عجل الله تعالی فرجه)،سربلندی مسلمین جهان و ایران به زعامت رهبرمعظم انقلاب، امام خامنه ای(حفظه الله) و نابودی دشمنان اسلام و مسلمین، مخصوصا آمریکای جنایتکار، و نابودی  ویروس منحوس کرونا ازهمه جوامع بشری، راخواستارم.

والسلام علیکم
مصطفی نوروزی
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم

شناسه خبر : 738
تاریخ : 1400/5/8 12:59:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Aqumxw
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.