آخرین اخبار
قلع و قمع بی رویه درختان مهم تر است یا رفع معضل نقاط آبگیر / بودجه کلانی که برای روگذری تقریبا بی تاثیر تخصیص داده شد بایستی برای آسایش بوشهریان هنگام بارندگی خرج می گشت
معضل آب گرفتگی معابر هنگام بارندگی، سالیان سال است که گریبان بوشهریان را گرفته است و دولت های مختلف با گرایش های متنوع از کنار آن بی تفاوت گذر می کنند.

شورای شهر و شهرداری های متعدد تا بدین لحظه در زمینه ریشه یابی و رفع عیب آن گام برنداشته اند و انگار با این موضوع بعنوان یک مشکل زود گذر و بی اهمیت برخورد می نمایند.

شهرداری و شورای شهر فعلی فارغ از خدماتی که ارائه داده اند، اما با قلع و قمع بی رویه درختان سطح شهر بوشهر، چهره ای خوب برای خود ایجاد ننموده اند. 

ضمن اینکه افتتاح نصفه و نیمه روگذری را مبنای عمل خود قرار دادند که پس از بهره برداری متوجه عمق فاجعه شدیم.

 این روگذر که با حضور اکثریت مدیران استانی مورد بهره برداری قرار گرفت و ایشان آنچنان بر صندلی های خود روی پل تکیه زده بودند که انگار پل ورسک دومی را رقم زده اند که افتخار آفرینی 60 ساله را در پی دارد.

این روگذر به لحاظ عملیاتی تقریبا بی تاثیر بوده و فقط یک لاین صلح آباد را به دو بخش بزرگراه امام علی و برج رهنمون می سازد، در علم مهندسی عمران یک پروژه زمانی موفق است که بهترین کاربرد، بیشترین مقاومت و کمترین هزینه را در پی داشته باشد، اما این پروژه تقریبا بی کاربرد و با بالاترین هزینه به صورت نصفه و نیمه تقدیم بوشهریان گشت

در حالی بودجه آن را می توانستند صرف رفع موانع و مشکلات همه ساله بوشهریان در زمینه آب گرفتگی معابر هنگام بارندگی نمایند تا این معضل سالیانه به نحوی پایان یابد

شناسه خبر : 12511
تاریخ : 1402/8/29 19:20:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/UUYdsq
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #آب گرفتگی #باران #بوشهر #مطالبه گری #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • بوشهری
    5 ماه قبل

    تو رو خدا در مورد دریاچه ورودی نیایش از بلوار آزادی هم خبری تهیه کنید، تازه هم اومدن بلوار زدن که بیشتر آب جمع بشه، انکار واقعا مردم رو دشمن خودشون میبینن.