آخرین اخبار
💢 لبیک‌گویی 110 امام جماعت استان بوشهر به «مهرواره‌ی اوج»
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ارتقاء خدمت‌رسانی با محوریت مساجد را از اهداف مهم مهرواره اوج عنوان کرد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری 25 شهریور ۱۴۰۰ از لبیک‌گویی 110 امام جماعت استان بوشهر به «مهرواره‌ی اوج» خبر داد و ابراز داشت: در این عملیات همگام با سراسر کشور در بوشهر ۱۱۰ نفر از امامان جماعت به این طرح لبیک گفتند.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در تشریح طرح مهرواره اوج اظهار داشت: این طرح به منظور لبیک امامان مساجد در سراسر کشور به پیام مقام رهبری (این نهضت احسان عمومی نهضت مواسات بایستی ادامه پیدا کند باید این نهضت مجدداً اوج بگیرد به نظر من مرکز هم بایستی مساجد باشد) در حال اجرا است.
وی ارتقاء خدمت‌رسانی با محوریت مساجد از اهداف مهم مهرواره اوج دانست و تصریح کرد: با توجه به اوج‌گیری شیوع کرونا بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی عملیاتی تحت عنوان «مهرواره اوج» با شعار ارتقاء خدمت‌رسانی مساجد با محوریت این مکان مقدس طراحی و عملیاتی کرده است.
حجت‌الاسلام قادری با تشریح اهداف این طرح، ایجاد انگیزه مضاعف در مساجد برای ورود به عرصه خدمت‌رسانی و حل مسائل محله و ارتقاء امامان در جلب مشارکت مردم برای حل مسائل به ویژه استفاده از ظرفیت حلقه میانی در عملیات‌های مسجدمحور را از اهداف مهم این طرح عنوان کرد.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه سخنان خود تأکید کرد: ارتقاء روش‌های شناسایی مسئله خلاقیت ها و راهنمایی حل مسئله، شناسایی امامان فعال، ایجاد و تقویت شبکه امامت در شهرها و ترویج گفتمان امامت و تقویت و ارتقاء شبکه راهیاری دیگر اهداف این طرح به شمار می‌روند.
وی شناخت مسئله و جوانب آن، نقاط روشن و ظرفیت‌های قابل اتکاء، راهکارهای عملی حل مسئله و جهت گیری صحیح به سوی جامعه اسلامی را به عنوان مراحل اجرای این طرح عنوان کرد و ادامه داد: در این عملیات تلاش شده چهار توصیه مقام رهبری به حلقه‌های میانی و جهت‌دهی حرکت و فعالیت این حلقه‌ها به سمت اوج گرفتن فرآیند خدمت‌رسانی با محوریت مساجد صورت بگیرد

شناسه خبر : 887
تاریخ : 1400/6/27 05:24:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/CW4AHj
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.