گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مسئول امور دارویی شبکه بهداشت و درمان دشتستان:
لحظات اولیه پس از بروز مسمومیت، برای نجات فرد مسموم حیاتی است
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: نانوایی‌ها با سلامت مردم در ارتباط هستند و باید به‌صورت مستمر بازدید شوند.

دکتر ماریا خویشدوست در بازدید مشترکی که با حضور اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان و بخشدار آبپخش از نانوایی‌های این شهر صورت گرفت، افزود: نظارت و کنترل شرایط بهداشتی صنوف به منظور جلوگیری از انتقال بیماری‌ها، حفظ بهداشت عمومی، ارتقاء سطح بهداشت و ایجاد شرایط بهداشتی مناسب در محیط‌های عمومی و کسب‌وکارها ضروری است.

دکتر خویشدوست اضافه کرد: این اقدامات می‌توانند به کاهش انتقال بیماری‌ها، افزایش اطمینان مشتریان از شرایط بهداشتی صنوف و ارتقاء سطح بهداشت و سلامت عمومی منجر شوند.

وی تأکید کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در کارگروه آرد و نان دشتستان، نظارت بر نانوایی‌های بخش‌های مختلف شهرستان در چند مرحله در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر خویشدوست تصریح کرد: در بازدید مشترکی از نانوایی‌های شهر آبپخش انجام شد، دو نانوایی به دلیل رعایت موازین بهداشتی و مشتری مداری به‌عنوان نانوایی نمونه معرفی و در همان محل از متصدی با اهدای لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.

وی همچنین تصریح کرد: یک نانوایی اخطاریه بهداشتی دریافت نمود و در صورت برطرف نکردن مشکلات و نواقصات بهداشتی جهت کسر سهمیه آرد به کمیسیون مربوطه معرفی شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطرنشان کرد: سلامت مردم اولویت اصلی حوزه سلامت است و از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده مشکلات بهداشتی در صنوف با تلفن ۱۹۰ یا مراجعه حضوری به شبکه بهداشت و درمان در پیگیری جدی مشکلات کمک نمایند.

شناسه خبر : 18026
تاریخ : 1403/7/30 13:48:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/tC3Wde
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.