آخرین اخبار
ما پُشتِ میزنِشین نمی خواهیم
توصیه ی ما به مدیران و مسئولان این است و صراحتا اعلام می کنیم که فقط و فقط به کیفیت کارها اهمیت داده، با مدیران فعال و پرتلاش همراه و با پشت میز نشینان مقابله می کنیم

اینجانب بعنوان عضو کوچکی از گروه جوانان مفید باشیم نه مهم برای اینکه تاریخچه ی انتشار و فعالیت نشریه دریاکنار باقی بماند و بعد از ما بدونن که چرا و چطور این نشریه و به چه علت در بوشهر راه اندازی شد و اهداف مدنظر ما چه بود، میخواهم بطور مختصری فعالیتهای پیش رو را عرض کنم : ما بواسطه یک دین عظیمی به ملت ایران داریم،  تصمیم قطعی گرفتیم که قدم در این راه گذاشته و با انتشار برخی مطالب، گامی هر چند کوتاه در راستای برترین شدن بوشهر برداریم.بوشهر را ما غنی ترین استان ایران می بینیم، یک استان حاشیه نشین خلیج فارس که مردم دوست داشتنی آن خالص، بکر و سالم موندن، ما می خواهیم در نشریه یک محیط انسانی درست کرده که زینت آن را ابلاغ توصیه های بزرگان باشد. ما از گفته های آنان الهام گرفته و اعلام می داریم که پشت میز نشین و عروسک نمیخواهیم˛ هر مدیر، مسئول و کارگزاری که نتواند یک خدمتی به مملکت بکنه هیچ ارزشی نداره˛ ما پشت میز نشین نمی خواهیم ما مدیر یا مسئولی می خواهیم که دستش رو بالا بزند و برود آن کارخانه، معدن و فعالیت را راه اندازی کند و بایستد و تولید را رونق دهد.

توصیه ی ما به مدیران و مسئولان این است و صراحتا اعلام می کنیم که فقط و فقط به کیفیت کارها اهمیت داده، با مدیران فعال و پرتلاش همراه و با پشت میز نشینان مقابله می کنیم.

مهران سلطانی نژاد

مدیر مسئول

شناسه خبر : 61
تاریخ : 1399/7/24 08:27:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/hk50hZ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.