گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مالک باشگاه شاهین بندرعامری عنوان کرد: مذاکرات مستمری برای جذب بازیکنان در حال انجام است
تمام توان خود را برای دفاع از حیثیت فوتبال استان بکار خواهیم گرفت

مجتبی ناصری مالک باشگاه در گفتگویی در خصوص شرایط تیم اظهار داشت : برنامه ریزی مناسبی از طرف کادر فنی برای آماده سازی تیم طراحی شده و تمرینات به طور منظم در حال انجام است و طبق برنامه، بازیهای تدارکاتی در اردوی آماده سازی نیز در دستور کار قرار دارد.

ناصری در خصوص تقویت تیم در فصل نقل و انتقالات اشاره کرد: بر اساس اعلام کادر فنی مذاکرات مستمری برای جذب بازیکنان جدید داشته ایم و به نتایج خوبی در این خصوص رسیده ایم و جذب ۹ یا ۱۰ بازیکن را جهت تقویت تیم در نظر داریم که با قطعی شدن نقل و انتقال بازیکنان از طریق روابط عمومی باشگاه اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول اذعان داشت : جهت جذب چند بازیکن بومی که در تیمهای دیگر بازی می کنند مذاکراتی داشتیم که برای حضور در تیم شاهین بندرعامری با مسئولان باشگاه به توافق نرسیدند و علیرغم اینکه تمایل زیادی به جذب این بازیکنان داشتیم این امر محقق نشد.

مالک باشگاه شاهین بندرعامری در خصوص تشکیل تیم امید نیز گفت : تشکیل تیم امید باشگاه را با چشم انداز جذب بازیکنان امید و جوانان استان انجام داده ایم و امیدوارم با درایت آقای غلامرضازارعی سرمربی تیم امید باشگاه، بتوانیم بازیکنان مستعدی را جذب کنیم که تیم بزرگسالان هم از وجود آنان سود ببرد.

ناصری در پایان افزود: تمامی توان خود را در مجموعه باشگاه بکار گرفته ایم تا با برنامه ریزی مناسب ، اتحاد و همدلی و حمایت هواداران بتوانیم در نیم فصل دوم بهترین نتایج را کسب کرده و از حیثیت فوتبال استان دفاع کنیم.

شناسه خبر : 13262
تاریخ : 1402/10/15 17:32:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/TQyIVb
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #ورزش #شاهین #بندر عامری #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.