آخرین اخبار
مجتمع گاز پارس جنوبی الگوی شایسته جهت حمایت از سازندگان داخلی
سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی در حاشیه ی بازدید از غرفه های شرکت های داخلی و دانش بنیان گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی به توان و دانش نخبگان ایرانی اعتماد کامل دارد و حمایت همه جانبه از سازندگان داخلی را سرلوحه ی کارهای خود قرار داده است.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ جواد سهیلی در حاشیه ی بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و بازدید از غرفه های سازندگان داخلی بیان کرد: شرکت های ساخت قطعات و تجهیزات داخلی و دانش بنیان از سطح بالای دانش فنی و نوآورانه بهره مند هستند و بر همین اساس توانسته اند ۹۰ درصد از نیازهای مجتمع گاز پارس جنوبی را برطرف کنند.

 

سهیلی در ادامه با اشاره به پویایی و نوآوری شرکت های ایرانی تصریح کرد: امروز مجتمع گاز پارس جنوبی الگویی شایسته برای حمایت از شرکت های داخلی می باشد و در این مسیر کارهای بسیار شاخصی در سال های اخیر به ثبت رسیده است.

 

سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: محصولات با کیفیت ارائه‌شده در غرفه های سازندگان داخلی مستقر در بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت نفت، نماد عینی اعتماد به دانش و تخصص ایرانی است و مجتمع گاز پارس جنوبی با تکیه بر همین اعتماد توانسته مقام نخست میزان استفاده از توان و محصولات شرکت های بار اول در کشور را کسب نماید.

 

سهیلی ادامه داد: برای حل مسائل و نیازهای پالایشگاه های سیزده گانه مجتمع گاز پارس جنوبی راه‌های متفاوت را دنبال می‌کنیم و از توان شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها کمک خواهیم گرفت و ورودی پالایشگاه های این مجموعه به روی سازندگان داخلی برای افزایش تعامل و همکاری دوجانبه باز می باشد.

شناسه خبر : 8141
تاریخ : 1402/2/31 08:59:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/1MJeCG
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #الگو #شایسته #مجتمع #گاز پارس جنوبی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.