گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
محفل انس با قرآن جامعه تکواندو شهرستان گناوه برگزار شد
محفل بزرگ قرآني جامعه تکواندو گناوه جمعه شب با حضور جمعي از مسئولان و تکواندوکاران گناوه ای در سالن ورزش های رزمی گناوه برگزار شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر؛ هادی عرب زاده رییس هیات تکواندو شهرستان گناوه اظهار داشت: جمعه شب 25 فروردین ماه مصادف با بیست و سوم ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور تکواندوکاران گناوه ای و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن ورزش های رزمی گناوه برگزار شد.

 

"عرب زاده" خاطرنشان کرد: این محفل با هدف انس و الفت هرچه بیشتر تکواندوکاران شهرستان با معنویت و معارف قرآنی در ماه مبارك رمضان ترتیب یافت.

 

رییس هیات تکواندو شهرستان گناوه گفت : ضرورت توجه و توسعه به فضای معنوی و حاكمیت ارزش‌های اخلاقی در بین ورزشكاران و جوانان، توجه به آموزه‌های دینی به همراه بسترسازی برای افزایش كاركردهای فرهنگی و ارزشی ورزش و در نهایت نیز ترویج تعالیم قرآنی از مهمترین اهداف برگزاری این مراسم بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه توجه به مسایل فرهنگی و معنوی در ورزش كشورمان به شدت احساس می شود، خاطرنشان كرد: هیات تکواندو شهرستان گناوه در سال جاری برنامه های بسیاری را برای هرچه پررنگ تر ساختن نقش ورزش در سلامت روحی و روانی جامعه در دست اقدام دارد.

 

تلاوت آیاتی از قرآن كریم توسط قاری بین المللی، اجرای تواشیح ، حضور حافظان خردسال قرآن كریم ، اجرای مسابقه فرهنگی ، برپایی نماز جماعت و افطاری از دیگر برنامه های محفل بزرگ قرآنی جامعه تکواندو شهرستان گناوه بود.

شناسه خبر : 7074
تاریخ : 1402/1/27 05:00:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/7daUzg
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #محفل #انس با قرآن #تکواندو #گناوه #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.