آخرین اخبار
مدیر پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی خبرداد: عملیات تعمیرات اساسی با استفاده ۱۰۰ درصدی از کالاهای ایرانی با موفقیت در حال انجام است
مدیر پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تعمیرات اساسی این مجموعه بااستفاده از خلاقیت و نوآوری متخصصان و کارکنان و استفاده ۱۰۰ درصدی از کالاهای ایرانی و دانش بنیان ها در حال انجام است.

به گزارش دریاکنار و نقل از  خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد سعیدیان در این باره افزود: دومین مرحله از عملیات تعمیرات اساسی سال جاری با بالاترین کیفیت و سطح آمادگی و با استفاده از دانش و توان کارکنان و تیم های عملیاتی با موفقیت در حال انجام است.

وی گفت: با توجه به اهمیت دسترس پذیری و قابلیت اطمینان تجهیزات پالایشگاهی ، به منظور حفظ تولید حداکثری مستمر و حفظ ارزش های دارایی های فیزیکی با رعایت کلیه دستورالعمل های HSE درجهت دستیابی به اهداف استراتژیک و نیل به اهداف زیست محیطی، برنامه تعمیرات اساسی در دوره های منظم سالانه برنامه ریزی و اجرا می گردد.


سعیدیان ادامه داد: تعمیرات اساسی پالایشگاه یازدهم از تاریخ یکم تا بیست و پنجم مرداد ماه به مدت 25 روز برنامه ریزی شده که در آن فعالیت های ردیف دوم و چهارم گازی بدون همپوشانی و به ترتیب 12 و 13 روز انجام خواهند شد.


مدیر پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی بیان کرد: تعمیرات اساسی سال جاری در واحدهای عملیاتی شامل واحد های پایدارسازی میعانات گازی، شیرین سازی گاز ترش، نم زدایی و فراوری گازهای (بوتان، پروپان، اتان ) می باشد.

به گفته ی سعیدیان، تعمیرات اساسی برای انجام 852 درخواست کار مشتمل بر 336 درخواست کار واکنشی ( 27 درام، 4 برج، 11 مبدل، 4 ایرکولر، 2 تانک، 65 کنترل ولو، 52 شیر صنعتی، 3 راکتور، 5 فیلتر، 69 جنرال مکانیک، 22 ابزاردقیق، 14 الکتریکال، 57 آیتم رنگ و عایق، 27 کوپن خوردگی و 516 فعالیت های پیشگیرانه، برنامه ریزی و پیش بینی گردیده است.


وی افزود: در راستای یکی از سیاستهای اصولی و ملی مجتمع گاز پارس جنوبی مبنی بر استفاده از خدمات وکالاهای ایرانی و توانمند سازی شرکتهای دانش بنیان، برای تأمین کالای تعمیرات اساسی از منابع داخل کشور استفاده کردیم.

گفتی است، جهت برنامه ریزی و اجرای تعمیرات اساسی ، 11 جلسه آماده سازی(لجستیک) قبل از شروع تعمیرات اساسی برگزار شده است و از زمان شروع تعمیرات اساسی نیز به صورت روزانه دو جلسه کارگاهی جهت برنامه ریزی شیفت های کاری پیش رو و یک جلسه مدیریتی جهت بررسی پیشرفت روزانه و رفع گلوگاه ها در حال برگزاری است.

شناسه خبر : 10196
تاریخ : 1402/5/22 03:19:12
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/th4mqa
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مدیر پالایشگاه #مجتمع گاز #پارس جنوبی #کالاهای ایرانی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.