آخرین اخبار
مدیر کل صمت استان بوشهر: اجرای طرح تولید فروسیلیس در شهرستان دشتی با هدف 100 درصد صادرات محصول به کشور های مختلف
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: اجرای طرح تولید فروسیلیس در شهرستان دشتی با هدف تولید 100درصد صادرات به کشورهای مختلف دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد است .

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر ؛ مهدی صفوی در حاشیه بازدید میدانی وزیر کشور، استاندار بوشهر و دیگر مقامات استانی و شهرستانی از روند پیشرفت فیزیکی اجرای طرح فروسیلیسم با سیلیکون بیش از 55 درصد وزنی  واقع در شهرک صنعتی خورموج در شامگاه پنج شنبه 13مهرماه سالجاری عنوان کرد: این طرح با پیش بینی سرمایه گذاری 13 هزار میلیارد ریال با ظرفیت 20 هزار تن سالیانه و پیش بینی اشتغال 160 نفر بصورت مستقیم در حال تکمیل عملیات اجرایی است.

صفوی با اشاره به حمایت و پشتیبانی از طرح های صنعتی استان و همچنین  اهمیت ویژه این طرح افزود: تا کنون پیگیری های متعددی شامل تشکیل جلسات با دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل جهت پرداخت تسهیلات و سایر موارد ، تکمیل زیرساخت های لازم نظیر انشعابات برق، آب و غیره به منظور تسریع در اجرای طرح صورت گرفته است .

وی خاطر نشان کرد: با توجه به فعالیت مستمر پیشرفت فیزیکی طرح و در صورت پرداخت تسهیلات تکمیلی مورد نیاز مصوب از طریق بانک عامل مربوطه ، پیش بینی می شود این طرح بزرگ طی سه ماهه اول سال 1403 تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد .

 

 

شناسه خبر : 11514
تاریخ : 1402/7/14 07:23:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/OfiI4K
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مدیر کل صمت #طرح تولید فروسیلیس #شهرستان دشتی #صادرات محصول #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.