آخرین اخبار
مدیرکل امور اشتغال استانداری بوشهر: نرخ بیکاری در بوشهر به ۶.۱ درصد کاهش یافت
مدیر کل امور اشتغال و سرمایه ‌گذاری استانداری بوشهر گفت: نرخ بیکاری در بوشهر به ۶.۱ درصد کاهش یافت.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، ضرغام حیدریه عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان در حمایت از کارگران و جامعه کارگری اهتمام جدی دارد و امسال برای جهش تولید، کارگران نقش محوری دارند.

وی افزود: در استان بوشهر، ۲۳ هزار واحد فعال کارگری وجود دارد و بیش از ۳۶۱ هزار نفر از کارگران استان، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

مدیر کل امور اشتغال و سرمایه ‌گذاری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: طی دو سال اخیر در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان بوشهر، نهایت توان خود را به کار گرفتیم و در این مسیر استاندار و معاون اقتصادی استاندار اهتمام جدی دارند.

 حیدریه تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، ۵۹ هزار و ۶۱۴ شغل جدید در استان بوشهر ایجاد و در سامانه رصد کشوری نیز به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: نرخ بیکاری در استان بوشهر در فروردین ماه سال جاری به ۶.۱ کاهش یافته و امیدواریم با اشتغال خوبی که در بهار و تابستان امسال داریم، نرخ بیکاری باز هم کاهش یابد.

مدیر کل امور اشتغال و سرمایه ‌گذاری استانداری بوشهر گفت: میزان مشارکت اقتصادی مردم استان بوشهر در ابتدای سال جاری به ۴۲ درصد رسیده که نشانه رونق کسب و کار است.

حیدریه تصریح کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود فضای کسب و کار در استان بوشهر بهره می بریم و برای احیای واحدهای راکد و نیمه راکد و حمایت از کارگاه های جدید التاسیس از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

شناسه خبر : 15183
تاریخ : 1403/2/17 13:42:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/QhU2Wj
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مدیرکل امور اشتغال استانداری بوشهر #نرخ بیکاری #اشتغال #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.