آخرین اخبار
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر: مقابله با خط روایی دشمن و تبیین مشارکت حداکثری در انتخابات رسالت مهم جامعه مجاهدان جهاد تبیین است
حجت‌الاسلام قادری در نشست «جامعه مجاهد 2» ضمن تشریح محورهای برگزاری این نشست مقابله با خط روایی دشمن و تبیین مشارکت حداکثری در انتخابات را رسالت مهم جامعه مجاهدان جهاد تبیین عنوان کرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری 1 اسفند 1402 در نشست جامعه مجاهد ویژه شبکه تبلیغ استان (مبلغین و مبلغات) گفت: مردم سالاری در جمهوری اسلامی به واسطه انتخابات آزاد نماد خوبی از جمهوریت است برخلاف جوامعی که در صورت عدم مشارکت حقوق اجتماعی افراد سلب می‌شود در جامعه اسلامی حضور در انتخابات مشارکت در انتخابات یک امری اختیاری تلقی می‌شود.  
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: اینکه انتخابات نماد مشروعیت نظام باشد، روایت نظام نیست و مقبولیت نظام را باید در بزنگاه‌ها و میدان‌های حساسی مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن بدانیم. 
وی کار برای افزایش مشارکت در انتخابات را از وظایف جامعه مجاهدان جهاد تبیین برشمرد و اظهار داشت: خط روایتی که دشمن دنبال می‌کند این است که در صورت پایین بودن و کمرنگ بودن حضور مردم در انتخابات مقبولیت نظام تحت تاثیر قرار می‌گیرد، لذا از باب جهاد برای مقابله و مبارزه با خط روایی دشمن واجب است بر حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات تمرکز داشته باشیم.  
 
حجت‌الاسلام قادری با اشاره به اجرای طرح داعی در سطح استان افزود: در طرح داعی رای دادن مردم را مفروض می‌گیریم و با استفاده از نقش مساجد، روحانیون، مبلغین، مبلغات و کسانی که اتصالی به مسجد دارند، از اقشار مختلف مردم جهت مشارکت در حوزه‌های انتخاباتی که در مساجد قرار دارند، دعوت می‌کنند.  
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم اهتمام و پی‌گیری مدیران شهرستانی ادارات تبلیغات اسلامی استان در اجرای این طرح تصریح کرد: با اجرای این طرح زمینه فراهم کردن مشارکت فعال مردم در انتخابات فراهم می‌شود. 
وی افزود: امیدواریم با حمایت‌های ائمه جماعات به عنوان داعیان الی الله و گروه‌های جهادی برای تقویت مشارکت مردم در انتخابات و رفع دغدغه مقام معظم رهبری که مقابله و مبارزه با خط روایی دشمن است، را تقویت کنیم. 
گفتنی است، نشست «جامعه مجاهد» ویژه شبکه مبلغین و مبلغات استان بوشهر، 1 اسفند 1402 در سالن اجتماعات شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر بوشهر برگزار شد.

شناسه خبر : 14126
تاریخ : 1402/12/2 11:20:18
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/i1BN7s
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #حجت‌الاسلام قادری #تبلیغات اسلامی #جامعه مجاهد 2 #جهاد تبیین #انتخابات #مشارکت حداکثری #رای #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.