آخرین اخبار
مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر: پایان ضبط ۲۸ مناظره نامزد‌های انتخابات مجلس در استان بوشهر
مهدی حیدری گفت: ضبط برنامه مناظره میان نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از استان بوشهر از جمعه ۲۷ بهمن آغاز شد و پس از ضبط ۲۸ برنامه، شامگاه دوشنبه ۳۰ بهمن پایان می‌یابد.

به‌گزارش دریاکنار؛ مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر در روز پایانی ضبط مناظره نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی استان بوشهر در استودیوی این اداره‌کل به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: با ابتکار رسانه ملی، برای نخستین بار برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، مناظره میان نامزد‌های ورود به مجلس طراحی شد.

مهدی حیدری افزود: با آغاز زمان ثبت‌نام برای مناظره، ۴۵ تن از نامزد‌های استان بوشهر در سامانه نام‌نویسی کردند که ۳۲ تن از آنان برای ضبط مناظره حضور پیدا کردند.

او اضافه کرد: برای هر یک از چهار حوزه انتخابی استان بوشهر ۷ مناظره طراحی شد که از جمعه ۲۷ بهمن ضبط این مناظره‌ها آغاز شد و پس از چهار روز کار فشرده، شامگاه امروز ۳۰ بهمن ضبط مناظره‌ها با ۲۸ برنامه پایان می‌یابد.

مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر ادامه داد: بر پایه قانون انتخابات و با آغاز تبلیغات انتخاباتی، این مناظره‌ها از ۳ اسفند از چهار کانال تبلیغاتی چهار حوزه انتخابی استان بوشهر پخش می‌شود.

حیدری بیان کرد: بر پایه برنامه‌ریزی‌ها، یک یا دو مناظره از هر حوزه نیز هر شب از شبکه سیمای استانی بوشهر نیز پخش خواهند شد تا مردم شناخت بیشتری از نامزد‌ها و برنامه‌های آنان پیدا کنند.

او گفت: همکاران ما در معاونت‌های سیما، فنی، صیانت، پشتیبانی و دیگر معاونت‌ها همه با هم‌افزایی و تلاش جهادی در زمانی اندک تلاش کردند تا ۲۸ برنامه در ۴ روز به‌شکل عالی ضبط شود.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر

شناسه خبر : 14077
تاریخ : 1402/11/30 13:15:29
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/wh7TkM
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #صداوسیما #مناظره #نامزد‌های انتخابات مجلس #انتخابات #مجلس #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.