آخرین اخبار
مراسم تجلیل از پهلوانان البرزی برگزار شد.
مجتبی جانعلی با بیان این که " تجلیل از برترین های فرهنگ ورزش اقدامی شایسته و اثرگذار بود " از عملکرد و همکاری هیئت ورزش زورخانه ای در برگزاری جشنواره رسم جوانمردی تجلیل کرد.

 

به گزارش دریاکنار، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل با اشاره به برگزاری اولین جشنواره رسم جوانمردی در البرز اظهار کرد: خوشبختانه جشنواره رسم جوانمردی با حضور ورزشکاران و عموم مردم با شکوه و شور بسیار زیادی در روز گرامیداشت فرهنگ پهلوانی در پارک تنیس کرج برگزار شد.

وی افزود: به همت و با برنامه ریزی صورت گرفته توسط وزارت ورزش و جوانان این جشنواره هر ساله در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

جانعلی با بیان این که " تجلیل از برترین های فرهنگ ورزش اقدامی شایسته و اثرگذار است " گفت: این جشنواره می تواند انگیزه ای برای ورزشکاران در مسیر ترویج اخلاق مداری و صفت پهلوانی باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با قدردانی از تلاش و تعامل رئیس و اعضا هیئت ورزش زورخانه ای در اجرای این جشنواره تصریح کرد: عملکرد و همکاری هیئت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان البرز در برگزاری جشنواره رسم جوانمردی تجلیل از برترین های فرهنگ ورزش، قابل تقدیر است و به نوبه خود از این عزیزان تشکر و قدرانی می نمایم.

شناسه خبر : 1968
تاریخ : 1401/2/31 14:30:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/L5BDCU
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #پهلوانان #تجلیل #پیشکسوت #ورزش های باستانی #البرز #نشریه دریا کنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.