آخرین اخبار
مراسم جشن امضاء میثم نکوئی خالق کتاب جنگل روشن فام در غرفه انتشارات حوزه مشق
جشن امضاء هنرمند فرهیخته میثم نکوئی خالق کتاب جنگل روشن فام در سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در غرفه انتشارات حوزه مشق برگزار شد

جشن امضاء هنرمند فرهیخته میثم نکوئی خالق کتاب جنگل روشن فام در سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در غرفه انتشارات حوزه مشق برگزار شد.

 

 

 

میثم نکوئی دارای تحصیلات در رشته ادبیات فارسی و خالق دو کتاب بنام های در نگاه آب و جنگل روشن فام می باشد 

کتاب سوم ایشان که در دست نگارش می باشد در حوزه ادبیات داستانی می باشد که امیدواریم در سال آینده شاهد این کتاب در نمایشگاه بعدی باشیم.

 

در این نشست که در داخل غرفه انتشارات حوزه مشق انجام شد نویسنده اثر این کتاب را به دوستداران خود با امضاء تقدیم کرد و همچنین مدیریت انتشارات بین المللی حوزه مشق دکتر فردین احمدی از جناب نکوئی به پاس زحمات ایشان در حوزه فرهنگ و هنر تجلیل کردند.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند در بخش فیزیکی یا مجازی نمایشگاه و یا اینکه از طریق این شماره ۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶ کتاب جنگل روشن فام را تهیه کنند.

معرفی اجمالی کتاب جنگل روشن فام:

 

 

کتاب "جنگل روشن فام" در سبک ادبیات سورئال و داستانی با زبان و لحنی سرودین نوشته شده است. در این داستان پیامی پرمایه گنجیده و آن به قید زمانه در نیامدن هنرها است، هنر جاودانگی می بخشد، حتی اگر بر تن درخت مرده ای اندر پنهانِ جنگلی بنشیند.

همواره در تاریخ بشر، در نهانِ همه ی آدمیان میلی آتشناک به دراز-زیوی و زیبا-زیوی شعله ور بوده است و این میل به ریخت های بسیار رخساره نموده.

شخصیت های داستان جنگل روشن فام هر یک دلباخته ی جریانی از هنراند؛ یکی شعر، یکی نقاشی و آن یکی موسیقی و سرانجام در جنگل روشن فام به هم-آیی می رسند و اینچنین در چله ای پرشُکوه در میان تنه ی درختان جنگل روشن فام نمایشگاه بزرگ و زیستاری نقاشی می سازند تا به چشم رهگذران جلوه کند.

این کتاب اثر دوم اینجانب میثم نکوئی است و همانطور که در مَطلع کتاب آورده ام امید دارم که زمزمه ی این سروده ها به خلوت شما رنگ و عطری فراخور ببخشاید.

شناسه خبر : 7829
تاریخ : 1402/2/20 15:21:04
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/dLxFG0
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #انتشارات بین المللی حوزه مشق #سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب #معرفی و رونمایی کتاب #میثم نکوئی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.