آخرین اخبار
مسئولان در رابطه با پیشگیری از معلولیت و درمان جامعه توانیابان تلاش جدی را داشته باشند
آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه های نماز جمعه بوشهر با توجه به در پیش بودن روز جهانی افراد دارای معلولیت و ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین، این عزیزان را از انسانهای شریف در جامعه خواند.

به گزارش دریاکنار، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز بوشهر در خطبه های دوم نماز جمعه امروز شهر بوشهر ضمن بر شمردن جایگاه و منزلت افراد توانخواه در جامعه بیان داشت:روز معلولین را گرامی میداریم، عزیزانی که واقعا انسانهای شریف و بزرگواری هستند و در این خصوص از مسئولین تقاضا دارم در رابطه با پیشگیری از معلولیت برنامه ریزی را داشته باشند و تمام توان و تلاش خود را در زمینه درمان، مسکن، اشتغال و ازدواج، همچنین امور ورزشی، هنری و مناسب سازی این عزیزان داشته باشند. آیت الله صفایی بوشهری در پایان ضمن تاکید همه جانبه از معلولان گفت: حمایت از معلولان باید به عنوان یک اصل مهم در جامعه نهادینه شود و بر توانمند سازی و استعداد یابی توانیابان توسط دستگاههای متولّی امر تاکید کرد.

همچنبن در سایر شهرستانها امامان جمعه بر تقویت و مشکلات جامعه توانیابان در خطبه های نماز جمعه تاکید کردند.

 

منبع: واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر

شناسه خبر : 12699
تاریخ : 1402/9/12 10:25:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/rtfAdf
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #آیت الله صفایی بوشهری #پیشگیری #معلولیت #جامعه #جامعه توانیابان #روز جهانی معلولین #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.