آخرین اخبار
مصدویت یک نفر بر اثر برف بازی
سرپرست بخشدار مرکزی کرج از مصدومیت یک نفر در پی برف بازی در جاده روستای دوران خبر داد و گفت: تمهیدات لازم در خصوص استقرار بدون مجوز اجاره دهندگان تیوپ، تمهیداتی اندیشیده شده است.

به گزارش نشریه دریا کنار به نقل از سایت اصلی

 میثم اظهری، سرپرست بخشدار مرکزی کرج از مصدومیت یک نفر در پی برف بازی در جاده روستای دوران خبر داد و گفت: این حادثه عصر امروز رخ داد و شخص مصدوم توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شد.

وی افزود: به علت عدم ایمنی منطقه و استفاده از تیوب و نایلون و… هر ساله در فصل بارش ها، شاهد مصدومیت ناشی از تیوب سواری و … در این منطقه هستیم. طبق آمار اعلام شده از سوی سازمان اورژانس کشور، هرساله تعداد زیادی از افراد به‌ علت تیوپ‌سواری دچار آسیب‌های جسمی می‌شوند.

سرپرست بخشدار مرکزی کرج یادآور شد: تیوپ‌ سواری یکی از نوستالژی‌ترین تفریحات زمستانه محسوب می‌شود اما شهروندان باید توجه داشته باشند که این تفریح جذاب تا حد زیادی خطرآفرین است و امکان دارد یک لحظه غفلت در آن، موجب یک عمر پشیمانی برای فرد و خانواده او شود.

اظهری با تاکید بر عدم استفاده شهروندان از وسایل بازی خطرناک، در خصوص استقرار بدون مجوز کسانی که اقدام به اجاره تیوب می کنند نیز خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است و با همکاری ادارات مرتبط، این مراکز در بخش مرکزی کرج جمع آوری خواهند شد.

شناسه خبر : 5184
تاریخ : 1401/10/22 20:59:59
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Su0tJ2
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #برف بازی #مصدومیت #جاده #روستای دوران #کرج #نشریه دریا کنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.