گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مصطفی ساعدی نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان بوشهر شد
طی مراسمی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، مصطفی ساعدی به‌عنوان نماینده بنیاد دعبل خزاعی این استان معرفی شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، آئین تودیع و معارفه نمایندگان بنیاد دعبل خزاعی این استان، ۲۹ آذر ۱۴۰۰ با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مصطفی اسماعیل‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه، حسین معینی مسول سازمان بسیج مداحان استان و جمعی از مداحان و پیرغلامان، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این مراسم در سخنانی مداحان و ستایشگران عرصه دین را مروجان مکتب اهل بیت (علیهم‌السلام) عنوان کرد.
حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم تقویت معارف اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) در مروجین فرهنگ و مکتب اهل بیت (علیهم‌السلام) اظهار داشت: مداحان در این زمینه مأموریت و رسالت سنگینی بر عهده دارند.
وی با اشاره به نقش ارزشمند مدحت‌گری و ستایشگری اهل بیت ادامه داد: هر آنچه از اهل بیت رنگ ‌می‌گیرد مقدس میشود و وقتی نهادی با رویکرد خدمتگزاری به ستایشگران اهل بیت به نام دعبل خزاعی تشکیل شد همه ما نسبت به آن حس خوبی داشتیم.
در بخش دیگری از این مراسم علیرضا پولاد، مسئول سابق بنیاد دعبل خزاعی استان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در این بنیاد پرداخت.
مسئول جدید بنیاد دعبل خزاعی استان بوشهر در ادامه این مراسم ابراز داشت: موضوع مهمی که از وظایف و رسالت بنیاد دعبل خزاعی به شمار می‌آید، موضوع معیشت، خدمات رفاهی و خدمات بیمه‌ای مداحان در استان است که یک جامعه محجوب به حیا هستند که امیدواریم این امر با همکاری و همیاری دستگاه های اجرایی، و دیگرمسولان استان محقق شود.
مصطفی ساعدی افزود: مداحان و ذاکران اهل بیت (علیهم‌السلام) مبلغان دین هستند و پرچم وظیفه روایت جهاد و شهادت بر دوش این قشر شریف است و آنان می توانند این جهاد و شهادت را با زیباترین روش تبیین کنند.
وی گفت: طبق فرموده مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، رسالت مداحان اشاعه فرهنگ حسینی است و ما نیز بر خود می‌بالیم که خادم خادمان اهل بیت عصمت و طهارت هستیم.
در خاتمه این مراسم حکم انتصاب مصطفی ساعدی با امضاء حمید بهرامی رهنما، مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی رسیده قرائت، و توسط حجت‌الاسلام طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به وی اهداء شد.
گفتنی است، بنیاد دعبل خزاعی به‌عنوان اولین و تنها موسسه رسمی ارائه خدمات بیمه ای و تامین اجتماعی به ذاکران و ستایشگران اهل بیت (علیهم‌السلام) در سطح کشور است که به امور صنفی، تشکیلاتی و فرهنگی_آموزشی ذاکران و شاعران اهل بیت (علیهم‌السلام) می‌پردازد.

شناسه خبر : 1176
تاریخ : 1400/9/29 13:04:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/pddRJI
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.