آخرین اخبار
معاون اقتصادی استاندار بوشهر: ۴۵ واحد راکد در استان بوشهر احیا و ۷۵۰ شغل جدید ایجاد شد
معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۴۵ واحد راکد در استان بوشهر احیا و ۷۵۰ شغل جدید ایجاد شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، علی باستین، در بازدید از پست برق ۱۳۲/۲۰ کیلووات شهرک صنعتی۲ بوشهر و بررسی راهکارهای افزایش ظرفیت برق رسانی به شرکت‌های جدید شهرک صنعتی، اظهار داشت: سرمایه گذارانی که وارد این پهنه صنعتی می‌شوند حداقل حمایت مورد انتظارشان، تأمین امکانات زیربنایی سرمایه گذاری از قبیل آب، برق و گاز است.

وی یادآور شد: اگر به دنبال اشتغال زایی و افزایش تولید در سطح استان بوشهر هستیم باید با تأمین زیر ساخت‌ها خیال سرمایه گذار را از بابت امکانات لازم راحت کنیم تا بتواند با فکر آسوده بر تولید متمرکز شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر با تقدیر از زیرساخت‌های ایجاد شده در این شهرک و افزایش چشمگیر تعداد واحدهای تولیدی تعداد درخواست‌های تأمین برق در این شهرک را نشان پویایی و پیشرو بودن این شهرک در امر تولید در استان دانست.

باستین خاطر نشان کرد: امسال تمرکز بالایی در احیای واحدهای راکد و نیمه راکد داشتیم و ۴۵ واحد راکد، احیا و تعداد ۷۵۰ شغل جدید در این واحدها ایجاد شده است.راهکارهای فنی و نحوه مشارکت دستگاه‌های مختلف در راستای توسعه این پست برق، موضوعی بود که در نشست معاون اقتصادی استاندار و مسئولان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شناسه خبر : 14524
تاریخ : 1402/12/26 06:54:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LucIHQ
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #معاون اقتصادی #استاندار بوشهر #واحد #راکد #احیا #شهرک صنعتی #برق رسانی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.