آخرین اخبار
معاون عمراني وزير كشور در كرمانشاه: بهره برداري ازپروژه هاي عمراني در شرايط تحريم هاي سخت، اقدامي ارزنده است
معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور و رييس سازمان شهرداري ها و دهياري كشور گفت: روند اجرا و بهره برداري از پروژه هاي بزرگ عمراني در تحريم هاي سخت، تنگناهاي اقتصادي و بحرانها نه تنها متوقف نشد بلكه با سرعت مطلوبي نيز در حال اجرا است.

«مهدی جمالی‌نژاد» در آيين افتتاح پروژه هاي عمراني شهرداري كرمانشاه با اشاره به مشكلات ناشي از تحريم هاي ظالمانه، تنگناهاي اقتصادي و بروز بحران هاي مختلف در سه سال گذشته اظهار داشت: روند تكميل و بهره برداري از پروژه هاي عمراني در سراسر كشورعلي رغم همه موانع و به بركت خون شهداي والامقام نه تنها متوقف نشد بلکه با سرعت خوبی هم در حال اجراست و هرپنج شنبه شاهد افتتاح طرح هاي بزرگ در ايران اسلامي هستيم.
وي افزود: در هفته دولت و دهه فجر سال گذشته بيش از ۴۸ هزار پروژه عمراني در كشور افتتاح و به بهره برداري رسيد كه نشان از عزم جدي و همت والاي همه خدمتگزاران مردم در مجموعه وزارت كشوراست زيرا با وجود شرايط سخت اقتصادي و بحران سيل در ۲۵ استان، زلزله، كرونا و ساير مشكلات مسير توسعه و آباداني كشور تداوم يافت.
معاون عمراني وزير كشور كه در مراسم افتتاح تقاطع غيرهمسطح شهيد سليماني كرمانشاه سخن مي گفت؛ تأكيد داشت: تبيين، معرفي و تشريح اين اقدامات و دستاوردهاي ارزشمند و بهره برداري از طرح هاي بزرگ عمراني در سراسر كشور به اين دليل ضرورت دارد كه اگر شرايط امروز را به لحاظ تحريم هاي سخت و مشكلات موجود با زماني كه هيچ كدام از بحران ها و موانع وجود نداشته مقايسه كنيم به نتايجي مي رسيم كه حاكي از تلاش شبانه روزي و دوچندان همه دست اندركاران براي انجام تعهدات است.
وی يادآور شد: در دولت تدبیر و امید ۱۶۰ هزار واحد مسکونی که در جریان حوادث سیل و زلزله خسارت دیده بود، بازسازی و ۴۰ هزار پروژه عمرانی هم توسط بسیح سازندگی در نقاط مختلف کشور اجرا شد.
رييس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور ضمن ابراز رضايت از افتتاح شش طرح عمراني، تفريحي و گردشگري شهرداري كرمانشاه گفت: امروز سبدي از پروژه هاي مهم و تأثيرگذار در ابعاد اقتصادي، اجتماعي، عمراني و فرهنگي بوديم كه نشان مي دهد نگاه جامعي در مديريت شهري وجود دارد و به نيازهاي همه اقشار و رده هاي توجه مي شود كه لازم است از همه دست اندركاران در شورا و شهرداري و مسوولين ارشد استان تشكر كنم.
وی با بیان اینکه ما شهر کرمانشاه را با خصلت پهلوانی می شناسیم، گفت: فرهنگ پهلوانی در خون مردم این منطقه جاری و ساری است و من از شورای جدید اسلامی شهر کرمانشاه می خواهم، اقدامات خوبی را که شهردار و شورای شهر انجام داده اند در تغيير و تحولات آينده دنبال كنند، زیرا مردم ما لیاقت و ارزش بيشتري دارند و بايد براي خدمت به مردم تلاش مضاعفي داشته باشيم.
وی ضمن اشاره به قرارگرفتن كرمانشاه درباشگاه كلاشهرهاي كشور و تقدير از مساعدت ويژه وزير كشور گفت: بي شك اين مهم سبب برخورداري كرمانشاه از اعتبارات و رديف هاي ويژه بودجه اي مي شود و حتماً در توسعه و تكميل زيرساخت هاي حمل و نقل و قطار شهري نيزموثر است.
  جمالی نژاد استقبال مردم از انتخابات شوراهای شهر و روستا را مطلوب ارزيابي كرد و يادآور شد: ثبت نام ۲۴۵ هزار نفر برای شوراي روستاها و ۵۲ هزار نفر برای شوراي شهرها نشان داد كه مردم به اهميت ويژه نمايندگان شوراها در عمران و آباداني شهرها و روستا آگاهي كامل دارند و اميدوارم اين نقش آفريني سبب بهبود شاخص هاي كمي و كيفي توسعه اي شود.
قابل ذكر است امروز تقاطع شهید سلیمانی، بوستان بانوان، خیابان غذا در سراب قنبر، مسیر دوچرخه سورای واقع در بلوار طاق بستان، مرکز گردشگری در امور پارک‌ها واقع در طاق بستان و مرکز گردشگری تفریحی در بوستان شاهد با حضور معاون عمرانی وزیرکشور، استاندار و جمعی از مدیران استان به بهره برداری رسید.

شناسه خبر : 648
تاریخ : 1400/4/11 18:09:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4nRmwY
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.