آخرین اخبار
دستگیری سارقین آسایش مردم در تابستان گرم دشتستان
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری 2نفر سارق سیم برق وکابل مخابراتی وکشف 10 فقره سرقت در شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "عباس علی یاری" بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در نتیجه تحقیقات میدانی انجام شده و بررسی اظهارات مال باختگان،2 نفر سارق ویک نفر مالخر شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شدند.

سرهنگ علی یاری افزود: متهمین در بازجویی های انجام شده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده به ارتکاب10فقره سرقت سیم وکابل برق ومخابرات اعتراف که صحنه های سرقت بازسازي شد.

فرمانده انتظامی دشتستان با بیان اینکه متهمین جهت سیر مراحل بعدی، تحویل مرجع قضایی شدند، به شهروندان توصیه کرد که در صورت مشاهده افراد و وسایل نقلیه مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

شناسه خبر : 8113
تاریخ : 1402/2/30 09:13:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/6oH9UG
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #پلیس امن #اقتدار #امنیت #سارق #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.