آخرین اخبار
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر؛ ایجاد صنایع مونتاژ و کارگاه‌های تولیدی در شهرستان‌های شمالی استان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از ایجاد صنایع مونتاژ و کارگاه‌های تولیدی در شهرستان‌های شمالی استان خبر داد و گفت: در این راستا می‌توان با استفاده از ظرفیت ته‌لنجی زمینه تولید در این شهرستان‌ها را تقویت کرد.

به گزارش دریاکنار، علی باستین در آیین افتتاح طرح‌های شهرستان دیلم با بیان اینکه گناوه و دیلم از ظرفیت‌های مهمی در عرصه سرمایه‌گذاری برخوردار هستند گفت: این شهرستان‌ها در عرصه‌های مختلف به ویژه حوزه تجارت دریایی، از ظرفیت قابل توجهی برخوردار هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: به‌زودی همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری با هدف جذب سرمایه‌گذاران در گناوه و دیلم با حضور مدیران اقتصادی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی از آمادگی بخش دولتی و هماهنگی لازم حوزه اقتصادی به‌منظور حمایت برای جذب سرمایه‌گذاری در دیلم و گناوه خبر داد و بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش بسترسازی و آماده‌سازی حضور سرمایه‌گذاران به ویژه سرمایه‌گذاران بومی گناوه و دیلم برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف و ایجاد اشتغال پایدار در این دو شهرستان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم شهرستان‌های ساحلی گناوه و دیلم را تجارت دریایی و ته‌لنجی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به زیرساخت‌های مناسبی که در شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های گناوه و دیلم ایجاد شده و از طرفی ظرفیت ارزشمند ته‌لنجی، ایجاد صنایع مونتاژ و کارگاه‌های تولیدی در این دو شهرستان از اولویت هاست.

باستین با بیان اینکه می‌توان با استفاده از ظرفیت ته‌لنجی زمینه تولید در این شهرستان‌ها را تقویت کرد، گفت: با استفاده از ظرفیت ته‌لنجی و با واردات مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای و محصول تمام شده، صنایع مونتاژ و یا کارگاه تولیدی محصول در دیلم و گناوه شکل می گیرد.

وی یادآور شد: در این راستا دولت این آمادگی را دارد که هر گونه همکاری برای تحقق این موضوع را انجام دهد.

 

منبع: روابط عمومی استانداری بوشهر

شناسه خبر : 13840
تاریخ : 1402/11/21 06:39:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Y89LjT
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #علی باستین #معاون اقتصادی #استانداری بوشهر #صنایع مونتاژ #کارگاه‌های تولیدی #شهرستان‌های شمالی استان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.