آخرین اخبار
💢ملی پوش بوشهری، رئیس هیات ژیمناستیک استان شد
عبدالله جامعی ملی پوش بوشهری به عنوان رئیس هیات ژیمناستیک این استان انتخاب شد.

در مجمع انتخابات هیات ژیمناستیک استان بوشهر، از میان عبدالله جامعی، محمود برقک و سید یاسرصفوی، جامعی با ۱۲ رای به مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک در این مجمع، گفت: جامعی با کسب نشان برنز رشته خرک حلقه مسابقات آسیایی ژاپن در سال ۲۰۱۵، نخستین نشان تاریخ فدراسیون ژیمناستیک کشورمان را به دست آورد.

حمیدرضا هاشمی افزود: بعد از این نشان، ورزشکاران رشته ژیمناستیک تا کنون ۱۱ نشان  رنگارنگ در مسابقات آسیایی و بین المللی کسب کرده‌اند.

او ادامه داد: استان بوشهر در این رشته مستعد است اما به پشتوانه سازی، امکانات سخت افزاری و نیروی انسانی برای شکوفایی استعداد‌های ورزشی نیاز دارد.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک عنوان کرد: این فدراسیون زمینه لازم را برای استعدادیابی با مشارکت آموزش و پرورش فراهم کرده و اکنون رئیس انجمن ژیمناستیک وزارت آموزش و پروش عضو هیات رئیسه این فدراسیون است.

هاشمی بیان کرد: سومین پایگاه مدرسه قهرمانی این رشته به زودی به همت فدراسیون ژیمناستیک راه اندازی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با اشاره به نگاه ویژه این اداره کل به ژیمناستیک، افزود: دو سالن اختصاصی این رشته پایه، در شهر‌های بوشهر و برازجان در حال ساخت است.

احمد بهروزیان فرد بر فعال شدن رشته ژیمناستیک در استان و برگزاری کلاس‌های مربی‌گری و داوری تاکید کرد.

او بیان کرد:به علت شیوع و یروس کرونا، این رشته هنوز فعالیت خود را در استان بوشهر از سر نگرفته است و امیدوارم با مجوز ستاد مبارزه با کرونا ژیمناستیک دوباره در بوشهر فعال شود.

شناسه خبر : 285
تاریخ : 1399/11/28 06:57:46
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/IWTAgK
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.