آخرین اخبار
منطقه مورد نظر در دسترس نمی‌باشد! ضعف زیر ساخت های مخابرات استان بوشهر اهالی بخش ارم را از دسترس خارج کرد
آنتن دهی ضعیف باز هم صدای مردم "بخش ارم" را درآورد و مردم همچنان چشم انتظار پایداری خطوط تلفن همراه هستند و نسبت به عملکرد شرکت مخابرات استان اعتراض جدی دارند.

مردم " بخش ارم " همچنان چشم انتظار پایداری خطوط تلفن همراه هستند و از شرایط موجود و قطعی مکرر آنتن و عملکرد شرکت مخابرات استان اعتراض جدی دارند.
بخش ارم با جمعیتی بالغ بر چند هزار نفر زندگی می کنند . قطعی مکرر و چندین ماهه آنتن‌دهی تلفن همراه در  این بخش اعتراض و نارضایتی مردم محلی را در پی داشته است. در چند ماه  گذشته در گزارشات متعددی به مخابرات شهرستان و استان موضوع گزارش شده است. 

"واقعیت امر این است که دیگر از دست شرکت مخابرات کلافه شده‌ایم؛ در پی هر دوره قطعی، وصل مجدد به طور میانگین چندین ساعت به طول انجامیده که این امر فعالیت‌های اقتصادی، بهداشتی، آموزشی و ... مردم را به طور کامل مختل کرده و عملاً ارتباط همه مردم بخش ارم را با دنیای بیرونی را قطع کرده است".
 "هر چند وقت یک بار این قطعی‌های چند ساعتی  ادامه دارد". 
 اشکال و نارسایی در هر حوزه‌ای اجتناب‌ناپذیر است و نمی توان انتظار داشت که در فرآیند خدمات‌رسانی، هیچ‌گونه انسدادی به وجود نیاید اما می‌طلبد دستگاه‌ها و متولیان امر نسبت به رفع اختلالات، شتاب و سرعت عمل هر چه بیشتری را نشان دهند. 

شناسه خبر : 6479
تاریخ : 1402/1/6 16:37:55
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ccl1fP
نویسنده خبر :
X

🔶حجت دانشور

🔹کنشگر اجتماعی 

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر 

🔹خبرنگار

🔹کارشناس برق صنعتی

برچسب ها #مخابرات استان بوشهر #بخش ارم #فرمانداری دشتستان #قطعی خطوط تلفن همراه بخش ارم #حجت دانشور

اخبار مرتبط

نظرات

2
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • غلامرضا اسکندری
    7 ماه قبل

    جای تسکر از برادر مهندس دانشور که دل در گرو بالندگی منطقه دارند

  • غلامرضا اسکندری
    7 ماه قبل

    جای تسکر از برادر مهندس دانشور که دل در گرو بالندگی منطقه دارند