آخرین اخبار
💢نشست استانی امامان روستا و مبلغان پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی بوشهر برگزار شد
به منظور بررسی مسائل و مشکلات شبکه تبلیغی استان بوشهر، نشست امامان روستا و مدیران پایگاه فرهنگی اجتماعی این استان در روستای محمدعامری تنگستان برگزار شد.

این نشست با حظورحجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق عیدی، مدیر‌کل ساختارهای تربیت قرآنی سازمان دارالقرآن، حجت‌الاسلام محمد قادری معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر و روحانیون طرح امام محله و امام روستا و مدیران پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی استان در روستای محمدعامری تنگستان برگزار شد.

در این نشست شرکت‌کنندگان به بیان انتظارات خود از اداره کل و اقتضائات و مشکلات محیط تبلیغی خود و همچنین مسائلی از قبیل نحوه ارتقاء وضعیت معیشت طلاب، سازماندهی برنامه‌های فرهنگی مبلغین، ساماندهی سامانه آموزشی مبشران، ارائه آموزش‌های کاربردی و به روز به مبلغین، استفاده از ظرفیت روحانیون مستقر استان در امر آموزش و تجهیز و تعمیر خانه های عالم پرداختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه این برنامه به تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان در خصوص ارتقاء و توسعه سطح فرهنگی و علمی و همچنین راهکارهای بهبود وضعیت معیشتی مبلغان عضو شبکه تبلیغی استان پرداخت.

حجت‌الاسلام طاهری تصریح کرد: انتظاری که از طلبه‌ها برای ورود به طرح‌های سازمان، اعم از طرح امام محله و روستا و همچنین طرح پایگاه‌های فرهنگی - اجتماعی وجود دارد با امکانات و تسهیلاتی که برای آنها تهیه شده هیچ تناسبی ندارد و در حالی که حداقلی از پرداختی به آنها انجام می‌شود، انتظارات حداکثری از آنها مطالبه می‌شود، در عین حال کمبود منابع و حمایت‌ها نباید خللی در انجام رسالت الهی تبلیغ دین توسط ما وارد کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم حرکت در جهت تولید محتوای تخصصی در زمینه مسائل فرهنگی افزود: در بحث آموزش روحانیون، هیچ کدام از ما از علم و توانمندی فعلی خود به صورت کامل راضی نیستیم و معتقدیم همه باید در مسیر رشد قرار بگیریم و طبیعتا قدم اول رشد آموزش است.

در بخش دیگری از این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین صادق عیدی، مدیر‌کل ساختارهای تربیت قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم به تشریح طرح توسعه برگزاری جلسات خانگی قرآن «نورالثقلین»، با همکاری شبکه تبلیغی پرداخت و رویکرد توسعه بحث‌های تربیتی قرآن با محوریت فعالیت‌های مردمی در سطح جامعه توضیحاتی را تشریح کرد.

شناسه خبر : 327
تاریخ : 1399/12/8 07:55:53
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/2RzMnj
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.