آخرین اخبار
📸 نشست خبری عباس قایدی زاده (مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر) به مناسبت نودمین سالگرد تاسیس (به روایت تصویر)
عکاس: فاطمه سلطانی

-

شناسه خبر : 8558
تاریخ : 1402/3/16 07:40:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/v8lO3q
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #عباس قایدی زاده #فاطمه سلطانی #مدیر شعب #بانک کشاورزی استان بوشهر #نودمین سالگرد تاسیس

نظرات

5
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • علي
    10 ماه قبل

    سلام حدود يكماه هست گناوه گندم تحويل داديم هنوز از پولش خبري نيست و واريز نكردند نميدونيم كي واريز ميكنند هنوز نتونستيم پول كامباين و حمل آن را پرداخت كنيم

  • صبوری
    10 ماه قبل

    بسیار عالی

  • سیدعبدالحمیدمیر بهرسی
    10 ماه قبل

    بدین وسیله ضمن تبریک به آقا قایدی زاده وهمکاران تشکر ویژه از کارکنان شبعه دشتی و آرزوی موفقیت و افتخارات بیشتر ازخداوند ایشان وکلیه همکاران خواستارم

  • آرمان
    10 ماه قبل

    بسیار عالی توفیق روز افزون برای کار کنان بانک

  • علی
    10 ماه قبل

    بهانه بنی اسرائیلی. سلام بانک ملت جدیدا برای درخواست کنندگان تسهیلات حتی سن ۶۰ سال به بالا بهانه داشتن پایان خدمت میکند. که باید از طریق سیستمی که به وزارت دفاع وصل هست پاسخ داده شود ولی گفته میشود سیستمشان نیز با وزارت دفاع هم قطع میباشد. و مشتری را که پس از یکماه دوندگی و تشکیل پرونده کامل در نهایت روز پرداخت تسهیلات به بهانه ناقص بودن پرونده از پرداخت تسهیلات امتناع ودست مشتری خسته از تشکیل پرونده را در پوست گردو میذارند. لذا از مدیران محترم دریا کنار تقاضا دارم مطلب را برای حل مسئله به گوش مدیران ارشد استان رسانده شود تا شاید راهی برای حل موضوع پیدا شود. اگر نمیخواهید وام بدید چرا مشتری را امیداوار میکنید که دوندگی تشکیل پرونده کند و الان با یک بهانه مسخره از پرداخت تسیهلات امتناع میورزید. کی میخواد این خسارت جبران ناپذیر را برای مشتری جبران کند مدارک و مستندات موجود میباشد. ممنون از شما