آخرین اخبار
نشست رئیس کل دادگستری استان بوشهر با مدیر کل راهداری استان بوشهر
مهدی مهر انگیز ،رئیس کل دادگستری استان بوشهر در نشست با مدیر کل راهداری استان بوشهر به موضوع میزان آمار تصادفات جاده ایی اشاره کرد و گفت : با توجه به وضعیت و آمار موجود در خصوص میزان تصادفات جاده‌ای درون‌شهری و برون‌شهری که آسیب های زیادی را به دنبال دارد مستلزم اهتمام ویژه سازمان ها و دستگاه های مربوطه است که می بایست در راستای پیشگیری از وقوع این حوداث به وظیفه قانونی خود عمل کنند .

مهر انگیز در ادامه با  اشاره به اینکه یکی از علل وقوع تصادفات ،نامناسب بودن جاده‌ها و وجود نقاط حادثه خیز در مسیرهای مواصلاتی است افزود : توصیه می شود راهداری استان با  شناخت راه ها و اجرای صحیح اصول فنی در جهت  رفع نواقص نقاط حادثه خیر اقدام کند تا موجبات کاهش تصادفات و تلفات جاده ایی فراهم شود و دستگاه هایی مربوطه نیز در این راستا هم افزایی داشته باشند و اعلام می کنیم دادگستری استان بوشهر نیز در راستای حفظ حقوق عامه  جاهایی که نیاز به کمک باشد ورود می کند .

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به برخی از نقاط مهم حادثه خیز  در استان گفت :  در کلیه نقاط و جاده های استان که نیاز به تعریض و بهسازی ، ایمن سازی ، روشنایی نقاط و اجرای سرعت گاه های مناسب و استاندارد ، روکش آسفالت ، استقرار علایم مختلف جاده ایی ، اصلاح پیچ های خطرناک ، استفاده حفاظ میانی جاده ها با نیوجرسی و اصلاح تقاطع ها ی خطرناک دارد  اقدامات ویژه صورت گیرد تا شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای  و خیلی از آسیب های اجتماعی دیگر باشیم .

در این دیدار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  ضمن ارائه گزارشی قول مساعدی داد تا در  حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان جهت رفع ایرادات و نواقصات جاده ای  اقدامات ویژه ایی صورت دهد 

 
 
شناسه خبر : 12526
تاریخ : 1402/8/30 11:57:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/90wpgC
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نشست رئیس کل دادگستری استان بوشهر #دادگستری #راهداری #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.