آخرین اخبار
نشست صمیمانه فرماندار شهرستان بوشهر با مدیران عامل انجمن های معلولین
عباس جمشیدی فرماندار این شهرستان ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین و تقدیر از اقدامات بسیار موثر مدیریت بهزیستی این شهرستان در راستای حمایت های بی دریغ از این عزیزان بیان داشت: امسال با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا نتوانستیم به صورت ویژه از همه معلولان توانخواه عزیز تجلیل کنیم که انشاءالله بعد از ریشه کنی کامل این بیماری برنامه ها و جشن های خوبی جهت پاس داشت این روز تدارک خواهیم دید.

نشست صمیمانه فرماندار شهرستان بوشهر با مدیران عامل انجمن های معلولین این شهرستان 
به مناسبت هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت نشست صمیمانه عباس جمشیدی فرماندار، هادی اخلافی معاون سیاسی، امنیتی،  اجتماعی فرماندار و آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهربا رعایت پروتکل بهداشتی  در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .
عباس جمشیدی فرماندار این شهرستان ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین و  تقدیر از اقدامات بسیار موثر مدیریت بهزیستی این شهرستان در راستای حمایت های بی دریغ از این عزیزان بیان داشت: امسال با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا نتوانستیم به صورت ویژه از همه معلولان توانخواه عزیز تجلیل کنیم که انشاءالله بعد از ریشه کنی کامل این بیماری برنامه ها و جشن های خوبی جهت پاس داشت این روز تدارک خواهیم دید.
وی تصریح کرد: جامعه نباید به معلولان به چشم ترحم نگاه دلسوزانه داشته باشند، زیرا معلولان مانند مردم عادی و حتی در پاره‌ای از مواقع بالاتر از آنها می‌توانند به قله‌های پیشرفت برسند.
فرماندار شهرستان بوشهر با تاکید بر اینکه شهر بوشهر به عنوان مرکز استان باید از همه امکانات جهت رفاه افراد توانخواه میسر باشد افزود: از همه ظرفیت ها، آموزش و  فرهنگ سازی جهت برخورداری این عزیزان از همه امکانات توسط مسئولین دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار گیرد که در این راستا شهردار محترم شهر بوشهر جهت همسو شدن با جامعه توانخواهان خود سوار بر ویلچر می شوند که جای تقدیر دارد و انتظار می رود دیگر مسئولین اجرای این شهرستان نیز  نسبت به مظالبه حقوقی معلولان کوشا باشند.
جمشیدی در ادامه اظهار داشت : در جامعه امروز ما نگاه به یک فرد توانخواه باید به عنوان یک فرد مفید باشد زیرا این عزیزان بارها ثابت کرده اند که در تمامی حوزه های ورزشی، اجتماعی و اقتصادی موفق بوده اند، البته باید در این زمینه جهت آحاد مردم فرهنگ سازی و آموزشهای لازم داده شود.
هادی اخلاقی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار شهرستان بوشهر نیز ضمن گرامی داشت روز جهانی افراد دارای معلولیت اظهار داشت: موفقیت های این عزیزان در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بسیار ستودنی است و از خداوند بزرگ می خواهم که یار و مددکار شما تلاشگران باشد و با وجود اینکه بخشی از جسمتان مثل سایر انسانهای عادی نیست و نمی توانید از آن بهره ببرید ولی با اراده محکم و قوی که در وجود شما هست ناممکن را به ممکن تبدیل می کنید و در این مسیر گامهای بزرگی را برداشته اید که می تواند سرلوحه و الگو برای سایر انسانهایی باشد که از نعمت سلامتی کامل خود بردارند.
آرزو منوچهري سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر اظهار داشت‌: امروز در بسیاری از عرصه‌های فرهنگی‌، علمی‌، ورزشی‌، اقتصادی و … شاهد حضور و درخشش معلولان جسمی، حرکتی و ذهنی هستیم.‌ 
وی ابراز داشت: نباید تصور کرد که معلول توانایی انجام کارهای بزرگ را ندارد، زیرا معلولیت دلیل بر محدودیت و کناره‌گیری از جامعه نیست.
منوچهری انجمن های معلولین را بازوان پرتوان بهزیستی دانست که با همکاری همدیگر می توانیم جهت خدمت به جامعه هدف کوشا باشیم.
سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در پایان ضمن حمایتهای همیشگی فرماندار محترم و معاونین ایشان نسبت به جامعه هدف از این عزیزان تشکر کرد .
در ادامه مدیران و نمایندگان انجمن های معلولین به تشریح  عملکردها، مسائل و مشکلات جامعه هدف  پرداختند و دیدگاهها و نظرات خود را از نزدیک با فرماندار شهرستان بوشهر در میان گذاشتند و فرماندار  ضمن استماع نقطه نظرات و دغدغه های منتخبین جامعه معلولین آمادگی خود را نسبت به موارد اعلام شده از سوی این عزیزان ابراز داشت.
همچنین در پایان این دیدار با اهداء لوح تقدیر از مدیران انجمن های معلولین بوشهر توسط فرماندار، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار و سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر تجلیل به عمل آمد .

شناسه خبر : 171
تاریخ : 1399/9/23 13:41:54
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/RTTbL3
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.