گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نشست صمیمی فرماندار بوشهر با فرزندان شهید ، کارمند دستگاههای اداری و اجرایی شهرستان بوشهر
به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر : نشست صمیمی فرماندار بوشهر با فرزندان شهید ، کارمند دستگاههای اداری و اجرایی شهرستان بوشهر در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر برگزار گردید.

فرماندار بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بیان نمود : کشور در شرایط حساس جنگ اقتصادی و فرهنگی قرار دارد ،دشمنی‌ها از گذشته تا امروز بوده و همچنان هم ادامه دارد و باید متناسب با دشمنی دشمن آماده باشیم و اقدام کنیم که انشااله با رهمنودهای مقام معظم رهبری و تدابیر رییس جمهور از این شرایط عبور خواهیم کرد.
فرماندار بوشهر : خانواده‌های شهدا و ایثارگران وارثان و صاحبان اصلی نظام و انقلاب اسلامی هستند که حق بزرگی بر گردن ما دارند.
فرماندار بوشهر بیان نمود : جانبازان و خانواده های شهدا و ایثارگران که در دستگاه‌های دولتی شاغل هستند نیز بار سنگینی از مسئولیت را بر عهده دارند چراکه الگوی بزرگی برای بقیه و المان و نماد نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
فرماندار بوشهر بیان نمود : ادارات شهرستان بوشهر اگر شهید دارند یا اگر فرزندان شهدا در آن دستگاه شاغل هستند تمثال مبارک این شهیدان را در اداره خود نصب نمایند.
فرماندار بوشهر همچنین از تشکیل هیئت اندیشه ورز با حضور فرزندان شاهد شاغل در ادارات بوشهر خبر داد که در مسائل مختلف از نقطه نظرات آنها استفاده خواهد شد.

شناسه خبر : 8322
تاریخ : 1402/3/8 09:35:05
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/b5oDq2
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فرمانداری #شهید #اجرایی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.