آخرین اخبار
حجت‌الاسلام محمود پارمان نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر: حمایت از طرح تجهیز مسکن با واریز به حساب ۱۰۰ امام خمینی(ره)
پارمان گفت: خیرین می‌توانند حمایت‌های خود را به این حساب واریز کنند و این حساب برای تعمیر، بازسازی و ساخت مسکن محرومین است

حجت‌الاسلام محمود پارمان نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر پارمان گفت: خیرین می‌توانند حمایت‌های خود را به این حساب واریز کنند و این حساب برای تعمیر، بازسازی و ساخت مسکن محرومین است خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک سالروز حساب ۱۰۰ امام خمینی(ره) به بیان مهم ترین اهداف این بنیاد در سال 1402 پرداخت: در سال گذشته ما طرحی داشتیم به نام "طرح تجهیز مسکن" که در این طرح 422 کولرگازی برای مسکن محرومان در سه فاز، که در فاز اول 120، فاز دوم 100 و در فاز سوم 202 دستگاه خریداری شده است.

علاوه بر آن در سال 1401، 505 واحد مسکونی به بوشهر اختصاص داده شد که 339 واحد از آن در شهر و 166 واحد در روستاها، شروع به ساخت گردید.

حجت‌الاسلام پارمان خاطرنشان کردند: از مهم ترین اهداف سال 1402، ساخت 200 واحد مسکونی به صورت رایگان و نیمه رایگان است که زمین را یا به کمک خیرین و یا به کمک بانک اطلاعاتی خریداری خواهد شد. 

ایشان افزودند: همچنین در سال جدید ما قصد داریم خانه هایی را که نیاز به تعمیر دارند و نوساز نیستند را تعمیر و یا بازسازی کنیم.

وی گفت: خیرین می‌توانند حمایت‌های خود را به این حساب واریز کنند و این حساب برای تعمیر، بازسازی و ساخت مسکن محرومین است که سقف کمک از محل حساب ۱۰۰ برای محرومین در روستاها ۵۰ میلیون و در شهرها ۶۰ میلیون بلاعوض است.

احمد رضا رستمیان؛ مدیر حساب ۱۰۰ امام خمینی(ره) استان بوشهر در ادامه نشست نیز اظهار کرد: حساب 100 که در بانک ملی با مشارکت مردم و خیرین افتتاح شد تا به الان کمک های بسیاری به ما کرده و خیرین می توانند کمک های خود را به دو صورت نقدی و غیر نقدی(واگذاری زمین و مصالح ساختمانی) می‌توانند به این حساب داشته باشند. 

 رستمیان در ادامه افزود: ما در سال گذشته 470 واحد در بوشهر را شروع به ساخت کردیم که 267 واحد را به گچ کاری رساندیم و در همین جهت استان بوشهرجایگاه ششم، بنیاد مسکن را به خود اختصاص داده است. 

وی در پایان بیان داشت: در سال ۱۴۰۲ عملیات اجرایی حدود ۲۰۰ واحد مسکونی به صورت رایگان و نیمه رایگان آغاز خواهیم کرد. 

.

شناسه خبر : 7783
تاریخ : 1402/2/19 10:01:59
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/eoNtRS
نویسنده خبر :
X

🔶نازنین عالی پور

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار

🔹 روزنامه نگار | مدرس

🔹 کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی

🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #نشست #نماینده #ولی فقیه #بنیاد مسکن #حساب ۱۰۰ #نشریه دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.