آخرین اخبار
💢نشست هم اندیشی هیات‌های ورزشی با استاندار بوشهر برگزار شد
در این نشست استاندار بوشهر ضمن شنیدن گزارشی از فعالیت‌های ورزش و جوانان استان در دولت‌ های یازدهم و دوازدهم از جامعه ی ورزش استان تجلیل نمود.

در این هم اندیشی که روسای هیاتها و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها حضور داشتند گزارشی از توسعه ی ورزش استان در بخش های قهرمانی، همگانی و زیرساختها ارائه شد.
 در حاشیه این جلسه سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان نشستی را با کمال صالح احمدی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ترتیب دادند
 رییس هیات تکواندو استان در این دیدار خواستار پیگیری مسائل تکواندو استان با بهر‌ه‌گیری از کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان شد و تصریح کرد : تنها خانه تکوادو استان نیاز به توجه و حمایت بیشتری دارد 
صالح احمدی  نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تکواندو بعنوان یکی از ورزشهای افتخار آفرین استان در مدنظر ما است گفت: حمایت خود را از هیأت تکواندو استان برای ارتقاء و رشد هرچه بیشتر تکواندو بوشهر انجام خواهیم داد و تعمیر، مراقبت و بازسازی از خانه تکواندو استان را برای پیشرفت و بهبود این ورزش المپیکی در برنامه های کار خود قرار خواهیم داد.
 

شناسه خبر : 357
تاریخ : 1399/12/20 07:49:54
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/TDp4YL
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.