گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نماینده مجلس: گلایه رئیس جمهور از وضعیت اینترنت، فرار به جلوست
گلایه‌مندی و انتقاد رئیس جمهور از وزیر ارتباطات در خصوص مشکلات و کندی اینترنت، نوعی فرار به جلوست

نماینده مجلس: گلایه رئیس جمهور از وضعیت اینترنت، فرار به جلوست / توقع اینترنت ارزان و باکیفیت نداریم، همان اینترنت قبلی را برقرار کنید

 

 غلامرضا نوری قزلجه، عضو کمیسیون ویژه طرح صیانت مجلس:

 

بعد از عدم تصویب طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس، طی جلسه‌ای در شورای عالی فضای مجازی پیرامون کمیسیون تنظیم گری، بخشی از طرح صیانت تصویب و کانال رسمی برای اعمال محدودیت‌های اینترنتی باز شد.

 

گلایه‌مندی و انتقاد رئیس جمهور از وزیر ارتباطات در خصوص مشکلات و کندی اینترنت، نوعی فرار به جلوست، زیرا وضعیت فعلی اینترنت به استناد مصوبات شورایی رخ داده است که رئیس جمهور در راس آن قرار دارد.

 

توقع نداریم که مانند سایر کشورهای جهان، اینترنت به‌روز، ارزان و ارتقاء یافته‌ای را دریافت کنیم، تنها درخواست ما این است که با همان قیمت و کیفیت گذشته، دسترسی مردم به اینترنت معمولی را فراهم کنند.

 

 

 

شناسه خبر : 5309
تاریخ : 1401/10/28 09:49:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/sbU1Ag
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #رئیس‌جمهور #فیلترینگ #گلایه نمایندگان مجلس #فرار روبه جلو #تخلفات مجازی #آسیب های فیلترینگ به اقتصاد #سیاسی #دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.