آخرین اخبار
نمایندگانِ نامتحد؛ یکی از معضلاتِ اساسی عدم پیشرفت استان بوشهر
🔖پیشرفت و تعالی، ارکان اساسی مورد درخواست مردمان هر استان می باشد و یکی از اقداماتی که برای نیل به این مهم هر چهارسال یکبار رقم می زنند، انتخاب نمایندگانی برای خود جهت حضور در مجلس شورای اسلامی و احقاق حق و حقوق استان می باشد.

🔖 هر چه قدر نمایندگان یک استان همراه و متحد قدم بردارند، پیشرفت و تعالی منطقه مشهودتر خواهد بود.

 

🔖 نمایندگان استان بوشهر نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

 

🔖مردمان استان بوشهر چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند، اما ایشان تاکنون نتوانسته اند رضایت جمعی را به خود معطوف نمایند.

 

🔖چرا که هر کدام از ایشان مشغول کوک نمودن سازِ خود بوده و از همنوایی گریزانند، اگر چهار نماینده را به جهات اصلی سوق دهیم، هر کدام در جهتی مخالف با سایرین طی الارض می نماید.

 

🔖با نگاهی هرچند کوتاه به روند مورد هدف استانهای پیشرفته و نمایندگان ایشان در مجلس شورای اسلامی، اتحاد فی مابینِ ایشان نکته ای ارزشمند در تامین رشد و تعالی استان مورد نظر می باشد.

 

🔖 نمایندگانِ نامتحد هیچگاه مورد هدف بوشهریان نبوده و نیستند و تغییر رویه ایشان بایستی به نحوی در دستور کار قرار گیرد، چرا که دوره نمایندگی ایشان رو به اتمام بوده و هیچ عذر و بهانه ای برای عدم پیشرفت استان پذیرفتنی نیست.

شناسه خبر : 6000
تاریخ : 1401/12/9 18:26:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/k9LUeX
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.