گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نمایندگی یک خبرگزاری کشوری در استانِ بوشهر غیر فعال شد
یکی از خبرگزاری های کشوری در استان بوشهر که به حیاط خلوتِ معاونِ سابق استاندار بوشهر در دولت روحانی معروف بود از مرکز غیرفعال گشته است

 

به گزارش دریاکنار و مطابقِ اطلاعات اکتسابی از تاریخ ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ نمایندگی یکی از خبرگزاری های کشوری در استان بوشهر که *به حیاط خلوتِ معاونِ سابق استاندار بوشهر در دولت روحانی* معروف بود از مرکز غیرفعال گشته است     

نمایندگی این خبرگزاری در استان بوشهر برعهده مسئول یک موسسه عمومی غیردولتی بود که گاها در راستای نیل به اهداف شخصی، بزرگ نمایی واهی خود و مسئولین همراه و ایجاد حیاط خلوتی برای معاون سابق استاندار بوشهر در دولت روحانی بکار گرفته می شد و مطمئنا غیر فعال شدن آن از مرکز بی ارتباط به اتمام زمان قرارداد این نماینده و تصمیمات کشوری مبنی بر عدم تمدید پس از سه دوره دو ساله نمی باشد.   

گفتنی است اخبار استان بوشهر توسط یکی از خبرنگاران امور استان های پایتخت تا زمان تعیین تکلیف در سایت درج می شود

شایان ذکر است که استان بوشهر با ۱۳۸ رسانه مجوزدار بسان اکثریت استان های کشور فاقد هر گونه خبرگزاری با دفتر مرکزی بوده و تمامی دفاتر مستقر در استان تحت عنوان نمایندگی استانی با نماینده مشخص فعالیت می نمایند.

شناسه خبر : 9948
تاریخ : 1402/5/9 20:22:00
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/5FxZnd
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #خبرگزاری #استان بوشهر #غیرفعال #نمایندگی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.