آخرین اخبار
همایش اقتدار بسیجیان مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
با تقدیر مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از بسیجیان نمونه ، همایش اقتدار بسیجیان در بزرگترین مجتمع گازی کشور برگزار گردید

به گزارش دریاکنارو نقل از  روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، به همت حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری حضرت امیرالمومنین علیه السلام همایش اقتدار بسیجیان مجتمع گاز پارس جنوبی با تقدیر از بسیجیان فعال و با حضور پرشور بسیجیان فعال، مدیرعامل و مدیران ستادی مجتمع در نمازخانه ساختمان شهید مهدوی ستاد مجتمع برگزار گردید.

عباس روستا، مسئول تربیت و آموزش حوزه مقاومت بسیج مجتمع گاز پارس جنوبی در این مراسم با ترسیم نقش بسیج در منظومه‌ی فکری حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: بسیج پرچمی است که علمدارش داری صبر و بصیرت و علم به مواضع حق است.

وی ادامه داد: کسی ست که حق را می شناسد و از آن دفاع می‌کند، در برابر ناملایمتی صبور است و این مختصات یک بسیجی می‌باشد که اولین بسیجی مظلوم نیز حضرت علی علیه السلام است که 25 سال خار در چشم و استخوان در گلو در برابر بدعت‌های دینی سراسر صبر و استقامت بود.

روستا با تبیین ویژگی علم به مواضع حق در شخصیت وجودی امام علی (ع) خاطرنشان کرد: ایشان شخصیتی داشتند بسیار عظیم همچنان‌که خودشان می‌فرمایند " سلونی قبل ان تفقدونی" و این مهم یعنی مبارزه در راه عمل و دفاع از حقیقت و بخاطر همین اوصاف نیز بود که پیامبر بزرگ اسلام در توصیف حضرت امیرالمومنین علی (ع) فرمودند علی (ع) به دور حق می‌چرخد و حق نیز به دور علی (ع).

وی با بیان این مهم که بسیجی باید در تقرب به چنین صفات و ویژگی‌های نمونه باشد افزود: بی شک بسیجی باید خودش را به اوصاف حضرت امیر نزدیک کند اگر می‌خواهد بسیجی باشد و این فرهنگ باید در این مجموعه راهبردی نهادینه شود. اگر ما به گونه‌ای دیگر قدم و قلم بزنیم و رفتار کنیم بلاشک از دایره‌ی اوصاف حضرت امیر (ع) خارج می‌شویم و نمی‌توانیم عنوان بسیجی مظلوم را با خود همراه داشته باشیم.

روستا افزود: اینکه بسیاری از مهندسان این مجموعه بزرگ کشور در بسیاری از موارد برای انجام وظایف و موارد مهم بعد از ساعات کاری خود در محل کار حضور دارند و عملیات مهم حوزه تولید را به سرانجام مطلوب می‌رسانند و این مهم یکی از اوصاف و روحیه‌ی کار مضاعف بسیجیان است.

در پایان این برنامه با حضور مدیرعامل محترم مجتمع از نفرات برگزیده و فعال پایگاه‌های مقاومت بسیج پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.

شناسه خبر : 4337
تاریخ : 1401/9/12 10:40:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Yo0e3L
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #همایش #مجتمع گاز پارس جنوبی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.