گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
واحدهای تولیدی راکد در شهرستان دشتستان احیا می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر احیای واحدهای تولیدی راکد در شهرستان دشتستان را مورد تاکید قرار داد و گفت: رفع تملک واحد های تولیدی از سوی بانک ها، افزایش و توسعه ظرفیت واحدهای فعال و دارای قابلیت توسعه صادرات از جمله برنامه ها است.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، علی باستین در حاشیه بازدید از طرح های اقتصادی شهرستان دشتستان اظهار کرد: ورود به این شهرستان با سه هدف بازدید از طرح های اقتصادی در دست اجرا و مشکل دار، تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و تدوین برنامه عملیاتی اقتصادی در حوزه دشتستان طی سال جاری انجام گرفته است.

وی به احیای واحدهای تولیدی راکد در شهرستان دشتستان اشاره کرد و گفت: بررسی و رفع تملک واحد های تولیدی از سوی بانک ها، افزایش و توسعه ظرفیت واحدهای فعال و دارای قابلیت توسعه صادرات از جمله برنامه های ما خواهد بود.

باستین، الحاق 75 هکتار اراضی به شهرک صنعتی برازجان را یکی از اقدامات خوب در استان بوشهر طی سال جاری عنوان کرد و افزود: زیرساخت های مورد نیاز این شهرک از جمله جاده های دسترسی، تامین آب و سایر موارد در حال انجام است تا بتوانیم شرایط استقرار واحدهای جدید را فراهم کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر به تکمیل ظرفیت و واحدهای فعال در شهرک صنعتی برازجان اشاره کرد و گفت: شهرک صنعتی برازجان یکی از شهرک های موفق و پیشرو در استان بوشهر است و دولت نیز در این خصوص تصمیم دارد که کمک های لازم را برای توسعه زیرساختهای آن انجام دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با فراهم کردن این زیرساختها بتوانیم ظرفیت جدیدی را به شهرک صنعتی برازجان اضافه کنیم.

شناسه خبر : 3854
تاریخ : 1401/8/5 14:26:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/VrTrwJ
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #واحدهای تولیدی #معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار #علی باستین #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.