گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
وجود چندین نازل خراب در جایگاه‌های سوخت استان بوشهر، معطلی و اتلاف وقت مردم را به دنبال داشته است! / جایگاه داران و ناظرین برایشان بی تفاوت گذر می کنند
در حالی که کمبود سوخت در استان بوشهر وجود ندارد، اما مشکل دیگری گریبانگیر رانندگان این استان شده است و آن هم خرابی نازل‌های سوخت در جایگاه‌های مختلف می باشد

این معضل، صف‌های طولانی و اتلاف وقت قابل توجهی را برای متقاضیان سوخت به وجود می آورد، متاسفانه، به نظر می‌رسد برخی از جایگاه‌داران در جهت رفع این مشکل هیچ اقدامی نمی‌کنند و نسبت به نارضایتی مردم بی‌تفاوت هستند و نسبت به تعمیرات و نگهداری نازل‌های خود اهمال می‌کنند و رفع خرابی‌ها را به تعویق می‌اندازند، این موضوع می‌تواند ناشی از کمبود تمایل به سرمایه‌گذاری در تجهیزات، یا بی‌توجهی به حقوق و رفاه حال مشتریان باشد.

 به نظر می‌رسد که نظارت کافی بر عملکرد جایگاه‌های سوخت در استان بوشهر وجود ندارد، اگر متولیان امر به طور مرتب بر عملکرد جایگاه‌ها نظارت می‌کردند، می‌توانستند از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرده و یا نسبت به رفع سریع آنها اقدام کنند.

 همچنین در برخی از مناطق استان بوشهر، تعداد جایگاه‌های سوخت کافی نیست و همین موضوع بر تراکم جمعیت در صف‌های انتظار می‌افزاید، احداث جایگاه‌های جدید می‌تواند به کاهش این مشکل کمک کند.

مسئولان مربوطه باید نظارت خود را بر عملکرد جایگاه‌های سوخت افزایش دهند و با متخلفان برخورد قاطع کنند و جایگاه‌داران باید نسبت به تعمیرات و نگهداری نازل‌های خود اهتمام بیشتری داشته باشند و در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کنند.

امیدواریم که با پیگیری مسئولان و همکاری جایگاه‌داران، مشکل خرابی نازل‌های سوخت در استان بوشهر به سرعت برطرف شود و شاهد اتلاف وقت و نارضایتی بیشتر مردم نباشیم.

شناسه خبر : 15247
تاریخ : 1403/2/22 07:29:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/RKIBie
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نازل #جایگاه #سوخت #خرابی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.