آخرین اخبار
وزیر دفاع آلمان استعفا کرد
وزیر دفاع آلمان بعد از انتقادهای شدیدی که به وی وارد شده بود بالاخره درخواست استعفای خود را تقدیم صدر اعظم آلمان کرد

وزیر دفاع آلمان استعفا کرد

 

 

وزیر دفاع آلمان بعد از انتقادهای شدیدی که به وی وارد شده بود بالاخره درخواست استعفای خود را تقدیم صدر اعظم آلمان کرد.

 

به گزارش دریاکنار: به نقل از روزنامه "زوددویچه سایتونگ"، بعد از انتشار برخی اخبار درباره احتمال کناره گیری کریستین لامبرشت، وزیر دفاع آلمان، حالا این خبر رسما اعلام شد.

 

وی در بیانیه‌ای از سوی وزارت دفاع از اولاف شولتز، صدر اعظم آلمان خواست که برکنار شود. هنوز مشخص نیست که چه کسی جانشین او خواهد بود. اولاف شولتز، صدر اعظم آلمان احتمالاً در اواخر امروز در این مورد اظهار نظر خواهد کرد.

 

لامبرشت در این بیانیه می نویسد: ماه هاست که رسانه ها بر من تمرکز می کنند و به سختی اجازه گزارش و بحث در مورد سربازان، ارتش و تصمیمات سیاست امنیتی در راستای منافع شهروندان آلمان را می دهند.

 

وی افزود: کار ارزشمند سربازان و افراد با انگیزه فراوان در این حوزه باید در اولویت مسائل با اهمیت باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتم از سمت خود کناره گیری کنم. وی تاکید کرد : او از همه کسانی که هر روز به امنیت ما متعهد هستند تشکر کرده و برای آنها بهترین ها را برای آینده آرزو می کند.

 

 

 

شناسه خبر : 5270
تاریخ : 1401/10/26 12:14:29
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Qkdnzd
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #وزرات دفاع آلمان #استعفا #آلمان #بین‌المللی #دریا کنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.