آخرین اخبار
وصول مطالبات شرکت ملی گاز با پیگیری دستگاه قضایی در بوشهر
رئیس کل دادگستری استان بوشهر از وصول مجدد ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی مطالبات شرکت ملی گاز خبر داد. مهدی مهرانگیز در این رابطه گفت: با ورود دادگستری استان ۲۰ هزار و هشتصد میلیارد تومان از مطالبات شرکت ملی گاز ایران در راستای حقوق بیت‌المال وصول شده بود که ظرف یک هفته بعد از آن ۴ هزار و دویست میلیارد تومان دیگر از این مطالبات وصول و به خزانه دولت واریز شد.

وی افزود: مطالبات شرکت ملی گاز بالغ بر ۹۰ هزارمیلیارد تومان است که از سوی پتروشیمی‌ها معوق شده که با ورود دادگستری استان بوشهر و پیگیری‌های مجدد با وصولی جدید بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد تومان معادل ۲۵ همت می‌شود که از مطالبات شرکت ملی گاز کاهش پیدا کرد. 

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: دستگاه قضایی در استان به طور جد به دنبال احیای حفظ حقوق عامه و حقوق بیت المال است و این اقدام نیز از بابت حفظ حقوق بیت‌المال و دولت صورت گرفته است و به همین منظور در این خصوص همچنان پیگیر تحقق یافتن وصول این مطالبات هستیم.

 
شناسه خبر : 12580
تاریخ : 1402/9/5 08:47:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ZBjh5q
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مهدی مهرانگیز #وصول #مطالبات #شرکت ملی گاز #دستگاه قضایی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.