آخرین اخبار
پایان قدرت نمایی فرد مسلح در گناوه
فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی مسلح که با تیراندازی هوایی باعث وحشت شهروندان و مسافران نوروی در شهر گناوه شده بود خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس سردار "حیدر سوسنی" در تشریح جزئیات این خبر گفت:عوامل انتظامی پاسگاه قلعه حیدر، حین انجام وظیفه و برقراری نظم و امنیت برای مسافرین و شهروندان بودند که فردی سراسیمه به واحد گشت مراجعه می کند.
وی افزود: این مراجعه کننده بیان می کند فردی مسلح به سلاح کمری در خیابان ساحلی مال قاعد در حال قدرت نمایی و شلیک تیر هوایی و ایجاد ناامنی برای شهروندان است .
سردار سوسنی تصریح کرد: ماموران بصورت پیاده در بین مسافرین در ساحل مال قاعد حرکت و فرد مسلح را مورد شناسایی قرار دادند .
این مقام انتظامی در ادامه گفت: فرد مسلح به محض رویت پلیس، اقدام به شلیک چندین تیر جنگی بسمت ماموران می نماید که خوشبختانه تیرهای شلیک شده به ماموران و شهروندان برخوردی نداشت.
سردار سوسنی با اشاره به شهامت و شجاعت پلیس بیان داشت با توجه به شلوغی جمعیت استفاده از سلاح امکان آسیب رسیدن به شهروندان و میهمانان نوروزی را به همراه داشت، لذا ماموران پلیس بدون بکار گیری سلاح در یک اقدام پلیسی و با جانفشانی خود؛ فرد مسلح را دستگیر کردند.
وی بیان داشت: از این متهم یک قبضه سلاح کلت کمری ساخت کشور آمریکا به همراه چهار فشنگ جنگی کشف گردید.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است افزود: پلیس برای امنیت و آرامش شهروندان از هیچ گونه تلاش و کوششی فروگذاری نکرده و در این راه حاضر است جان خود را فدای مردم کند.

شناسه خبر : 6444
تاریخ : 1402/1/5 07:16:09
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/JKrmAl
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فرمانده انتظامی #دستگیری فرد مسلح #تیراندازی #گناوه #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.