آخرین اخبار
پذیرش 200 درخواست از طریق میز خدمت ارتباطات مردمی با حضور مدیران وزارت صمت در بوشهر
مدیر کل صنعت ، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: از طریق میز خدمت ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تمام الاختیار وزارت متبوع بیش از 200 درخواست حضوری در حوزه صمت دریافت و سپس مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت .

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل صمت استان بوشهر؛ مهدی صفوی با اشاره به گسترگی فعالیت ها در حوزه صمت افزود: در سفر رئیس جمهور دولت مردمی به این استان و در راستای اجرای برنامه‌های ستاد ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری که از روز چهارشنبه 10 اسفند لغایت جمعه 12 اسفندماه سالجاری از ساعت ۸ تا ۱۸ انجام شده بود ؛ از طریق میز خدمت مستقردر اداره کل صمت استان بالغ بر 200 درخواست با موضوعات متعدد پاسخگویی شد از این مقدار 120 مورد در بخش صنعت،معدن و تجارت از طریق سامانه سامد (111) به ثبت رسید و مابقی که غیرمرتبط بودند به سایر دستگاههای اجرایی راهنمایی و ارجاع گردید .

صفوی عنوان کرد: در سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان بوشهر؛ مدیران و کارشناسان اداره کل صمت استان وادارات شهرستانهای تابعه در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم شریف از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی و میزخدمت به مطالبه‌ها، مسائل و مشکلات مختلف رسیدگی و تصمیم گیری شد .

شناسه خبر : 6084
تاریخ : 1401/12/14 08:21:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/u8ZY6g
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #صمت #سفر رییس جمهور #اداره کل صمت #مهدی صفوی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.