آخرین اخبار
💢 پويش ايران، خانه امام رضا‌ (عليه‌السلام) در بوشهر اجرا می‌شود
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از اجرای پويش ايران، خانه امام رضا‌ (عليه‌السلام) در سطح این استان خبر داد.

 به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری 28 شهریور ۱۴۰۰ با تشریح اهداف این پویش ابراز داشت: برابر تفاهم‌نامه استاني که با دبيرخانه كانون‌هاي خدمتي آستان قدس رضوي استان منعقد شده، و پس از برگزاری جلسه با مدير كانون خدمتي شهرستاني و استفاده از ظرفيت‌هاي خادمياري، شبكه امامت، تشكل‌ها و مجموعه‌هاي ميان تخصصي مقرر شد، پويش ايران خانه امام رضا (عليه‌السلام) مطابق زيست‌بوم استان و به صورت دقیق به اجرا در بیاید.
مدیر کانون خادمیاری تخصصی مبلغین استان بوشهر اظهار داشت: این پویش برابر با تفاهم‌نامه بین دبیرخانه کانون‌های خدمتی آستان قدس رضوی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان، با استفاده از ظرفیت شبکه امامت و مجموعه‌های تخصصی و خادمیاران رضوی در شهرستان‌های دهگانه استان تشکیل می‌شود. 
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با تشریح برنامه‌های این پویش اضافه کرد: یکی از برنامه‌های اصلی این پویش برگزاری روضه‌های حضرت امام رضا علیه السلام در سطح روضه کوچه‌ها و خانگی و همچنین برگزاری مراسم در مجامع عمومی و در بین هیئات مذهبی با محوریت معارف رضوی است.
حجت‌الاسلام قادری بخش دوم پویش را نذر شفا عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات در حوزه سلامت به خصوص کارکنان بخش سلامت و بیماران درگیر ویروس کرونا و ارائه خدماتی در بخش پیشگیری و مقابله با این بیماری از بخش‌های مهم این پویش محسوب می‌شوند.
وی تصریح کرد: در بخش دیگر، نذر حضرت رضا (علیه‌السلام) است. شامل پخت غذا، تهیه و اهداء بسته‌های متبرک قند و چای، قربانی، طرح پرچم و بیرق عزا، توزیع بسته‎های معیشتی، بسته‌های بهداشتی و خدمات اجتماعی مثل تامین هزینه‌های درمان، آزادی زندانیان و تهیه جهیزیه خواهد بود که در سطح شهرستان‌ها صورت خواهند گرفت.
همچنین سرکشی به خانواده شهدا، برگزاری غرفه کودکان رضوی، تشکیل هیئت محوری زوار الرضا علیه السلام در شهرستان ها و استفاده از بستر فضای مجازی در نشر معارف رضوی، به همت دیگر کانون های تخصصی خادمیاری از برنامه های این پویش خواهد بود.

شناسه خبر : 893
تاریخ : 1400/6/28 06:40:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/bQK9Mj
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.