آخرین اخبار
💢پویش ضیافت همدلی مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر برگزار شد
در آستانه ماه مبارک رمضان جلسه ای با عنوان پویش همدلی مومنانه جهت کمک به نیازمندان تحت پوشش با حضور آرزو منوچهری سرپرست مدیریت و کارشناسان حوزه تخصصی در دفتر مدیریت این شهرستان برگزار شد.

آرزو منوچهری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان و خیران اظهار داشت : با عنایت به حلول ماه پرخیر و برکت رمضان و از طرفی شیوع بیماری کرونا، بهزیستی شهرستان بوشهربا استفاده از ظرفیت خیرین، و تلاش همکاران این مدیریت در راستای کاهش آسیب‌های اقتصادی و به ویژه اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا و رسیدگی و کمک رسانی به خانوادهای تحت پوشش، پویش کمک مومنانه را برگزار خواهد کرد.
منوچهری در ادامه بیان کرد: از ابتدای بروز ویروس کرونا در شهرستان بوشهر خوشبختانه کمک‌های نقدی و غیر نقدی قابل توجهی توسط خیرین و مردم نیکوکار این به بهزیستی شد که تمامی آنها در راستای تامین وسایل بهداشتی و ضد عفونی کننده و اقلام خوراکی مددجویان  تحت پوشش هزینه شد.
وی در پایان ضمن تقدیر از خیرین و مردم نوع دوست استان جهت کمک به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش خواست تا هزینه های مراسم شادی و مذهبی خود را با توجه به بیماری کووید 19 که در سطح کشور شاهد آن هستیم جهت اهداء و کمک به نیازمندان  در پایگاهی که در دفتر مدیریت این شهرستان مستقر شده اختصاص دهند .

شناسه خبر : 428
تاریخ : 1400/1/24 05:27:22
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/oaAh2U
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.