گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام تبریک دکتر مدرسی به دکتر پزشکیان
دکتر مدرسی رئیس دانشگاه خلیج فارس و رئیس ستاد انتخابات دانشگاهیان استان بوشهر در پیامی این پیروزی در انتخابات را به مردم غیور ایران و دکتر پزشکیان تبریک و تهنیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

«جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان» کسب رای اعتماد از ملت بزرگوار ایران و توفیق خدمت در جایگاه ریاست قوه مجریه را خدمت جنابعالی تبریک و تهنیت می‌گویم.

برگزاری انتخابات با شکوه، مردمی و عزتمندانه ریاست جمهوری ایران و حضور پر شور و حماسی ملت ایران در پای صندوق های رأی، بی‌تردید مهر تأیید دیگری بر دلبستگی و علاقمندی مردم به نظام و انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

حماسه حضور مردم همیشه در صحنه ایران عزیزمان، حضوری خردمندانه بود که همچون گذشته نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد و ملت شریف ایران باری دیگر در پای صندوق آرا جهت تقویت وحدت ملی و حفظ انسجام ملی گامی محکم برداشتند و ما نیز در دانشگاه خلیج فارس این حماسه شکوهمند را پاس می‌داریم و برای جنابعالی آرزوی موفقیت روز افزون داریم.

 

دکتر محمد مدرسی

رئیس دانشگاه خلیج فارس و رئیس ستاد انتخابات دانشگاهیان استان بوشهر

شناسه خبر : 15990
تاریخ : 1403/4/19 07:12:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/hTjc9p
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تبریک #مدرسی #دانشگاه خلیج فارس #پزشکیان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.